Thursday 2 October 2014

ESP SHAKLEE - PROMOSI BELI 6 PERCUMA 1

Di luar jangkaan! baru je beberapa bulan lepas Shaklee bagi promo yang best ini, ESP SHAKLEE - BELI 6 PERCUMA 1..kini ia kembali lagi! Bagi semua penggemar dan pengguna tegar ESP sila jangan lepaskan peluang ini tau!


ESP atau juga Energizing Soy Protein merupakan suplemen tinggi protein soya dalam bentuk serbuk yang sedia di bancuh. 


Apakah protein?
Protein terdiri dari lebih daripada 20 jenis asid amino yang setiap satunya akan menghasilkan jenis protein yang berbeza mengikut kepada keperluan protein dan enzim yang diperlukan oleh tubuh manusia. 
Terdapat asid amino yang dapat dihasilkan sendiri oleh tubuh manusia. Ini dikenali sebagai asid amino tak perlu. manakala asid amino yang tidak boleh dihasilkan oleh manusia dan perlu diperolehi dari sumber pemakanan dikenali sebagai asid amino perlu.
ESP Shaklee mengandungi kedua-dua asid amino perlu dan asid amino tak perlu.


Apakah kepentingan protein untuk anda?
protein adalah bahan utama dalam pembentukan pelbagai organ dan tisu dalam badan serta komponen utama kepada hormon manusia.
Ia juga merangsang fungsi psikologi. Maka, setiap organ kita memerlukan protein. Kekurangan protein boleh menyebabkan kelemahan dalam sistem imun badan untuk melawan penyakit, masalah lebihan air yang tinggi dalam badan, kehilangan kepejalan otot, perubahan warna rambut, bantut pertumbuhan, masalah penghadaman, masalah penghasilan darah dan hormon, dan akhirnya boleh membawa kepada kegagalan fungsi organ yang akhirnya boleh membawa kepada kematian! jadi, jangan ambil mudah keperluan protein harian anda.

Sempena promosi ESP Beli 6 percuma 1 bulan ini, jom cuba sendiri kebaikan ESP ini. Apakah kebaikan dan keistimewaan ESP? anda boleh baca di link ini.

Jika anda beli SEKARANG, apakah KELEBIHAN yang anda akan dapat? sila baca di sini

Masih ragu-ragu? ketahui kesan sampingan ESP  yang tentunya akan membuatkan anda ingin SEGERA mendapatkan ESP dari kami :)


Untuk perundingan dan sebarang pertanyaan, boleh hubungi saya, 

Hafizah Ibrahim
019-9765052 (call / sms / whatsapp)
Shaklee ID 972035
email: istadiniey@gmail.com

Saya adalah pengedar sah Shaklee di Bachok, Kelantan.

COD di kawasan sekitar Bachok, dan kawasan lain boleh dirunding.



Setiap pelanggan kami akan mendapat konsultasi EKSKLUSIF berserta jadual makan suplemen secara PERCUMA. 












No comments :

Post a Comment