Wednesday 22 October 2014

ZINC COMPLEX SHAKLEE; RAHSIA KESUBURAN LELAKI

Kehadiran cahayamata dalam sesebuah perkahwinan adalah sangat dinantikan. Si suami pasti berasa sangat gembira dan megah bilamana isterinya disahkan hamil.Ia selalunya lambang kesuburan dan kehebatan seorang lelaki.
Ingin tahu rahsia kesuburan lelaki? Zinc Complex Shaklee ada jawapannya.


RAHSIA LELAKI SUBUR





Sebelum itu jom kita tahu serba sedikit tentang sistem pembiakan lelaki.




ZINC COMPLEX


testis merupakan 'kilang' yang menghasilkan sperma. 

skrotum pula kantung yang membaluti testis yang mengawalatur suhu agar sperma kekal sihat dan aktif.

duktus ejakulatori dan vesikel semen menghasilkan cecair yang membentuk cecair semen (sperma dan cecair yang berkaitan)

Kelenjar prostat pula menghasilkan cecair beralkali yang membentuk cecair semen untuk melindungi sperma daripada keadaan berasid semasa di dalam vagina.

Bagaimana memastikan sperma kekal sihat, aktif dan boleh mempersenyawakan ovum?
Dengan memastikan kesihatan sistem pembiakan lelaki, termasuklah kesihatan kelenjar prostat.
Kelenjar prostat memerlukan kandungan zinc yang tinggi untuk mencapai fungsi maksima. Kekurangan zinc boleh menyebabkan pembengkakan kelenjar prostat (protate hyperthrophy) yang boleh menyebabkan masalah semasa membuang air kecil.

Zinc di dalam prostat lelaki adalah 10 kali ganda dari organ lain. Zinc memainkan peranan penting dalam organ seks lelaki. Kekurangan zinc yang serius boleh menyebabkan masalah seperti kematangan organ seks yang lambat, impoten, testis yang tidak berkembang, kiraan sperma yang rendah, kemerosotan fungsi seksual, penuaan pra matang dan rambut gugur. Oleh yang demikian zinc amat diperlukan oleh lelaki dari remaja sehingga ke umur tua.

ZINC COMPLEX SHAKLEE

Dirumuskan dari zinc glukonat semulajadi bergabung dengan nutrien smulajadi yang lain, seperti kalsium dan serbuk alfalfa untuk menghasilkan zinc yang mudah untuk diserap oleh tubuh kita. Zinc sesuai untuk pengambilan jangka panjang. Ianya berkesan dalam mengeluarkan logam toksik seperti kadmium dan plumbum dari tubuh.

Bagaimana Zinc Complex Shaklee membantu kesuburan lelaki?

Memperbaiki masalah prostat
Zinc Complex melindungi kesihatan prostat, memperbaiki dan menyembuhkan benign prostomegaly, dan keadaan kerap kencing. Kajian menunjukkan pengambilan harian zinc dapat mengurangkan pembengkakakan prostat dalam kadar 70%.

Kemampuan seks lelaki
Pengambilan zinc untuk jangka panjang mampu memperbaiki kemampuan seks lelaki, impoten, dan meninggikan kiraan sperma.Zinc yang secukupnya penting untuk keupayaan seks yang bertenaga.


RAHSIA KESUBURAN LELAKI
KOMBINASI VITA E DAN ZINC COMPLEX UNTUK KESUBURAN LELAKI




KLIK  UNTUK TEMPAHAN ZINC COMPLEX SHAKLEE
 (Boleh hubungi saya untuk konsultasi dan jadual makan selepas buat tempahan)


Untuk anda yang memerlukan produk Shaklee yang nyata selamat, berkesan dan semulajadi ini, boleh hubungi saya untuk konsultasi. Kawasan COD adalah Bachok, dan sekitar Kota Bharu dan kawasan lain boleh dirunding. InsyaAllah stok sentiasa ada :) Perundingan dan penghantaran (COD) juga secara PERCUMA :)


Hafizah Ibrahim
019-9765052 (call / sms / whatsapp)
Shaklee ID 972035
email: istadiniey@gmail.com

Saya adalah pengedar sah Shaklee di Bachok, Kelantan.

COD di kawasan sekitar Bachok, dan kawasan lain boleh dirunding.

Sekiranya anda berminat untuk mendaftar sebagai Shaklee Independent Distributor, boleh hubungi saya untuk maklumat lanjut.







No comments :

Post a Comment