Sunday 26 October 2014

TESTIMONI SET KESUBURAN (MUDAH HAMIL) SHAKLEE

Kemandulan atau sukar mendapat cahayamata sering kali dikaitkan dengan masalah kesuburan. Kesuburan kedua pasangan amat penting untuk memperoleh zuriat. Set kesuburan atau Suplemen Mudah Hamil Shaklee boleh membantu meningkatkan kesuburan dengan menyediakan zat dan nutrisi yg penting untuk membantu persenyawaan dan perlekatan janin. Tak percaya? Kita biarkan testimoni berbicara..:)


1. Hamil selepas dua bulan mengamalkan Set mudah hamil Shaklee
set mudah hamil

2. Berjaya hamil dan cyst mengecil


set kesuburan shaklee


3. Berjaya hamil setelah keguguran dua kali
set kesuburan shaklee


Dan ini pula saranan Dr Hamid Arshat kepada pasangan yang merancang untuk hamil. :)

set mudah hamil shaklee


Sesungguhnya kita sebagai manusia wajib berusaha sedaya upaya, selain sentiasa memanjatkan doa kepada Allah untuk dikurniakan zuriat. Saya juga amat gembira jika dapat membantu anda berusaha menambahkan kesihatan dan kesuburan diri dan pasangan anda. Jagan hanya biarkan testimoni berbicara, anda juga perlu mencuba Set kesuburan (mudah hamil) Shaklee hari ini! :)

Jika berminat untuk mencuba Set kesuburan (mudah hamil) Shaklee boleh klik butang di bawah ( anda boleh hubungi saya terlebih dahulu untuk konsultasi skiranya ingin berbuat demikian)


Untuk keterangan lanjut tentang set kesubran Shaklee boleh klik di sini

Untuk anda yang memerlukan produk Shaklee yang nyata selamat, berkesan dan semulajadi ini, boleh hubungi saya untuk konsultasi. Kawasan COD adalah Bachok, dan sekitar Kota Bharu dan kawasan lain boleh dirunding. InsyaAllah stok sentiasa ada :) Perundingan dan penghantaran (COD) juga secara PERCUMA :)


Hafizah Ibrahim
019-9765052 (call / sms / whatsapp)
Shaklee ID 972035
email: istadiniey@gmail.com

Saya adalah pengedar sah Shaklee di Bachok, Kelantan.

COD di kawasan sekitar Bachok, dan kawasan lain boleh dirunding.

Sekiranya anda berminat untuk mendaftar sebagai Shaklee Independent Distributor, boleh hubungi saya untuk maklumat lanjut.

No comments :

Post a Comment