Friday 17 October 2014

SET BAJET ESP; RAHSIA PELBAGAI FUNGSI ESP SHAKLEE

Sempena Promosi istimewa ESP Oktober ini, (ESP BUY 6 FREE 1 ) kami ingin berkongsi rahsia pelbagai fungsi ESP. Multifunction gituu...i loikeee..^-^

PELBAGAI FUNGSI ESP


nah..ini dia..ada 12 set gabungan hot ESP bersama suplemen lain untuk fungsi yang berbeza. 

1. Set penyusuan
     Gabungan hot sepanjang zaman :) ESP sememangnya sangat bagus sebagai milk booster. Ibu menyusu memerlukan protein yang cukup dan lengkap kerana protein merupakan salah satu komponen penting dalam susu ibu. Ia juga oleh membantu ibu kekal bertenaga dan kenyang lebih lama. Alfalfa Complex pula merupakan raja segala tumbuhan yang mempunyai 1001 khasiat termasuk boleh membantu melancarkan penghasilan air susu ibu.

2. Set migrain
     Jika anda selalu migrain, cubalah penyelesaian bijak ini - Ostematrix dan ESP. Walaupun migrain boleh disebabkan oleh beberapa faktor dan masih belum jelas, salah satu punca masalah migrain ialah kerana kekurangan nutrisi atau pemakanan yang tidak seimbang. ESP boleh membantu mengoptimakan penyerapan nutrisi oleh tubuh anda. Ostematrix pula membekalkan kalsium untuk sistem saraf dan salur darah yang sihat.  

3. Set gastrik
    ESP dan peppermint ginger plus. Protein memainkan fungsi untuk menyembuhkan lapisan perut atau usus yang sedang mengalami keradangan. Ia juga boleh menstabilkan kandungan asid hidroklorik yang tinggi pada penghidap gastrik. Peppermint ginger plus pula boleh membantu mengurangkan angin dalam badan akibat serangan gastrik.

4. Set kesuburan
    Protein merupakan asas kepada pembentukan sel. Untuk membentuk sel telur dan sperma yang sihat, ESP mengandungi kandungan protein yang lengkap (9 jenis asid amino ) dan sesuai untuk diambil oleh isteri dan juga suami. Manakala GLA complex pula boleh menbantu menstabilkan hormon dan membantu menghasilkan cecair serviks yang sihat dan pekat untuk membantu proses persenyawaan.

5. Set berpantang
ESP juga sesuai untuk ibu selepas bersalin! Bukankah protein merupakan makanan asas untuk sel? makanya baik pulih sel-sel yang tercedera dan juga pembinaan sel-sel baharu memerlukan protein. Zink complex juga sangat penting untuk mnyembuhkan luka dalaman dan juga luaran.

6. Set ibu hamil dan anak bijak
Jangan ambil remeh keperluan nutrisi ibu hamil, terutama jika anda mengalami moring sicckness atau kurang selera makan. Ada juga ibu hamil yang memilih makan dan kurang sukakan lauk pauk yang boleh membekalkan protein. Jadi, anda boleh pastikan keperluan protein harian anda dengan hanya minum ESP yang tentunya lazat dan enak ini. Omega guard pula membekalkan omega 3 yang penting untuk perkembangan otak dan juga saraf bayi. InsyaAllah, anak anda lebih bijak!
psst...Pernah dengar soya boleh membantu mencerahkan dan menjadikan kulit bayi lebih gebu? :) Jom cuba set ini!

7. Set kurus
ESP boleh membantu anda berasa kenyang lebih lama. Saya sendiri suka mengambil ESP sebagai sarapan kerana tak perlu terkejar-kejar untuk lunch. Perut terasa kenyang, badan pula terasa bertenaga! Lecithin pula boleh membantu memecahkan lemak untuk mendapatkan bentuk badan idaman anda:)

8. Set tambah berat badan
Haa..bukan hanya nak kurus boleh ambil ESP..nak tambah berat badan pun boleh! kombinasi ESP dan Meal Shakes boleh membantu anda yang terlalu kurus untuk nampak lebih mantap :) Kami ada menyediakan jadual makan khas sebagai bimbingan yang boleh membantu anda. 

9. Set tenaga
Jika anda seorang yang sentiasa aktif, dan sentiasa terdedah kepada cuaca yang panas, gabungan ESP dan Performance drink boleh membantu badan anda kekal aktif bertenaga. Untuk anda yang nak berpuasa juga sangat disarankan ambil kombinasi ini untuk bersahur :) 

10. Set kulit
 Ingin kulit yang cerah dan gebu? Atau ingin menghilangkan parut jerawat mahupun jeragat..Anda boleh pilih kombinasi hebat ini. Sustained release Vita C Plus membekalkan 500mg Vitamin C secara berterusan selama 12 jam untuk tubuh anda. Manakala ESP pula membekalkan protein untuk penghasilan sel-sel baharu dengan lebih cepat. Bukan sahaja kulit boleh cantik, rambut dan kuku juga boleh menjadi lebih kuat dan berseri-seri!    

11. Set mengandung
Ini pula kombinasi ESP dan Vita Lea yang sesuai untuk ibu hamil seawal trimester pertama. Vita Lea mengandungi vitamin dan mineral lengkap serta zat besi untuk ibu hamil. ESP pula bukan sahaja membekalkan protein, malah ia juga mengandungi kalsium yang sangat diperlukan oleh wanita terutama ibu hamil. Kombinasi ini juga sesuai untuk ibu hamil yang mengalami masalah HB rendah dan anemia. 

12. Set perut kempis
Masalah perut buncit? opps..dapatkan herb lax dari kami. Sememangnya boleh membantu melawaskan dan mengempiskan perut. ESP pula boleh membantu menganjalkan otot perut agar tidak menggeleber bila dah kempis :)

Wow..banyaknya fungsi rahsia ESP. Pendek kata, ESP merupakan suplemen wajib untuk anda semua kerana ESP boleh membantu badan anda menyerap nutrien dengan lebih efisien dan pantas.

Tunggu apa lagi? 
KLIK UNTUK TEMPAHAN:













Untuk anda yang memerlukan produk Shaklee yang nyata selamat, berkesan dan semulajadi ini, boleh hubungi saya untuk konsultasi. Kawasan COD adalah Bachok, dan sekitar Kota Bharu dan kawasan lain boleh dirunding. InsyaAllah stok sentiasa ada :) Perundingan dan penghantaran (COD) juga secara PERCUMA :)


HUBUNGI SAYA SEKARANG!

Hafizah Ibrahim
019-9765052 (call / sms / whatsapp)
Shaklee ID 972035
email: istadiniey@gmail.com

Saya adalah pengedar sah Shaklee di Bachok, Kelantan.

COD di kawasan sekitar Bachok, dan kawasan lain boleh dirunding.


Setiap pelanggan kami akan mendapat konsultasi EKSKLUSIF berserta jadual makan suplemen secara PERCUMA. 




1 comment :

  1. Sudah terbukti kebaikan ESP.jom cuba :) pasti menyesal tak cuba dari awal !

    ReplyDelete