Sunday 19 October 2014

PERCUTIAN IDAMAN; FULLY SPONSORED HOLIDAY

Bercuti..sememangnya aktiviti yang sangat saya gemari..:) dengan syarat, bercuti bersama cinta-cinta hati saya! Tapi dah lama tak bercuti, dan waktu sekarang adalah sangat mustahil untuk bercuti, nak berjalan bawa perut pun dah tak larat :P.. Dah ada baby nanti (tambah si abang dan si kakak yang kecik-kecik lagi tu) boleh ke meneruskan menunaikan hasrat percutian idaman? hmm..tak mustahil!hihi..


fully sponsored holiday

Apakah percutian idaman saya? sebenarnya tak ada destinasi spesifik..ke tempat berpantai? mungkin tidakkk..kerana rumah saya pun dah dekat pantai ni haaa...tapi memang tak kesah pun, lain pantai lain panoramanya..ye dak? asalkan boleh bercuti bersama anak-anak dan suami pun sudah memuaskan hati..

Apa yang seronok bila bercuti?
Tinggal di hotel mewah!



bercuti percuma

tapi ada juga yang berpendapat, tak penting hotel yang mewah sebab yang lebih penting destinasi nak berjalan-jalan..bukan nak tinggal seharian di hotel pun..tapi kriteria percutian idaman saya tetap ada jugak hotel mewah dalam senarai!hihi..

Destinasi berjalan-jalan yang menarik, pemandangan yang indah
Kata orang, jauh perjalanan, luas pemandangan..bercuti ke tempat baru sebenarnya bagus untuk perkembangan minda anak-anak..jadi perlulah pilih destinasi yang menarik, bersih dan memberikan pengalaman baru kepada mereka. 
fully sponsored holiday

Makan-makan yang sedap!
Namanya bercuti..mestilah kena ada makanan yang sedap-sedap kan..dah selain berjalan-jalan, tentunya nak makan..perut pun asyik lapar je bila bercuti ni..hihi..


Cerita tentang Kelatan :)

Tempat shopping menarik
Part ni memang menarik.konon nak beli barangan sebagai buah tangan, sebagai kenang-kenangan..semua alasan pun ada..hihi..
fully sponsored holiday


Free of charge/ fully sponsored
ada ke? kalau dapat semua kriteria di atas, tambah pulak dengan free of charge ni..memang jadi percutian idaman sungguh lah.. hihi..

TAPI, sebenarnya memang tak mustahil! bila dah join Shaklee ni baru saya tahu..percutian idaman yang saya cirikan tadi benar-benar wujud! Masya Allah..tinggal usaha je..

Shaklee menyediakan 3C- cash, car and convention.. sebelum sertai Shaklee tak pernah terfikir tentang fully sponsored holiday..tapi bila dah masuk dalam group OSF (Our Shaklee Family), tengok upline-upline yang bercuti ke oversea, fully sponsored, memang ternganga lah.. :0



InsayAllah, berkat usaha dan doa, percutian idaman saya akan terlaksana tak lama lagi..aminn..


Sekiranya anda berminat untuk mendaftar sebagai Shaklee Independent Distributor, boleh hubungi saya untuk maklumat lanjut.

Untuk anda yang memerlukan produk Shaklee yang nyata selamat, berkesan dan semulajadi ini, boleh hubungi saya untuk konsultasi. Kawasan COD adalah Bachok, dan sekitar Kota Bharu dan kawasan lain boleh dirunding. InsyaAllah stok sentiasa ada :) Perundingan dan penghantaran (COD) juga secara PERCUMA :)


Hafizah Ibrahim
019-9765052 (call / sms / whatsapp)
Shaklee ID 972035
email: istadiniey@gmail.com

Saya adalah pengedar sah Shaklee di Bachok, Kelantan.

COD di kawasan sekitar Bachok, dan kawasan lain boleh dirunding.



Setiap pelanggan kami akan mendapat konsultasi EKSKLUSIF berserta jadual makan suplemen secara PERCUMA. 







No comments :

Post a Comment