Friday 10 October 2014

PERCAYA PADA MIMPI

Adakah anda percaya pada mimpi?  mimpi yang saya maksudkan bukanlah mimpi sewaktu tidur..tapi mimpi sebuah IMPIAN.. 

financal freedom




Nah...sebelum berusaha untuk merealitikan impian anda..anda perlu PERCAYA pada impian tersebut terlebih dahulu!

financial freedom

Untuk percaya pada IMPIAN anda.. anda juga perlu mengatasi KETAKUTAN dalam diri. Tanpa keberanian mimpi takkan menjadi nyata...macam pernah dengar je ayat ni ^-^

financial freedom
Bukan senang untuk menyuarakan mimpi kepada semua orang. Tambah-tambah orang yang suka berahsia macam saya  ^-^



impian

Impian saya?
Saya ingin mencapai financial freedom..Bebas hutang dan kaya raya..hihi..iini adalah impian terbaru yan tak pernah saya miliki sebelum ini..tak terlintas dihati pun! Tapi, setelah ada anak-anak soleh solehah yang comel ni barulah saya mula ingin berimpian besar..
Kebetulan pula saya ditemukan pula dengan Shaklee..peluang untuk menjana pendapatan sehingga 6 angka!
Kisah upline dan juga rakan-rakan dalam bisnes Shaklee yang telah berjaya mencapai financial freedom dan menjana pendapatan hanya dari rumah benar-benar membuka mata saya. Jika mereka mampu..saya juga pasti mampu..Percaya pada mimpi !

Anda bagaimana? jika anda juga sedang mencari peluang untuk mencapai financial freedom seperti saya, jom sertai saya!
Hubungi saya untuk mendaftar sebagai pengedar sah Shaklee dan bina impian besar anda bersama kami!



HUBUNGI SAYA SEKARANG!

Hafizah Ibrahim
019-9765052 (call / sms / whatsapp)
Shaklee ID 972035
email: istadiniey@gmail.com

Saya adalah pengedar sah Shaklee di Bachok, Kelantan.

COD di kawasan sekitar Bachok, dan kawasan lain boleh dirunding.



Setiap pelanggan kami akan mendapat konsultasi EKSKLUSIF berserta jadual makan suplemen secara PERCUMA. 


No comments :

Post a Comment