Wednesday 8 October 2014

TESTIMONI ESP SHAKLEE: APA RASA DAN KESAN ESP

Antara produk kegemaran saya ialah ESP shaklee. Di sini saya ingin kongsikan testimoni dan pengalaman pertama saya minum ESP, kerana ramai yang bertanya, apa rasa ESP? apa kesan ESP?


Saya mencuba ESP selepas bersalin, untuk kesihatan diri (mempercepatkan proses penyembuhan luka ) dan juga sebagai milk booster kerana saya ingin mula mengumpul stok susu seawal yang boleh. 

Kali pertama saya bancuh ESP dengan mencampurkan 1 sudu ESP dengan milo. Pada mulanya  rasanya agak 'pelik'.. boleh juga dikatakan tidak sedap! Ia juga agak berketul-ketul kerana saya membancuh tanpa menggunakan shaker, cuma di dalam cawan biasa, dengan air suam-suam kuku.

Kemudian saya cuba pula guna shaker.. ok, rasa yang agak ok.. saya cuba juga bancuh esp dengan susu tepung.. dengan horlick.. dengan sunquick..setelah beberapa kali minum, tekak saya mula boleh menerima rasa ESP..rasa yang agak lemak-lemak tawar.. :)

Saya teruskan juga minum ESP kerana saya memang nampak kesan yang sangat ketara.. sangat berkesan sebagai milk booster saya.. basah baju waktu malam bila saya minum ESP sebelum tidur! sangat gembira! ;)
Susu bertambah meriah adalah kesan yang paling saya suka..tapi ada lagi kesan sampingan lain yang perlu anda tahu..yang saya juga telah alami..sila ke entry ini..:)

Alah bisa tegal biasa..sudah terbiasa minum ESP dua kali sehari, sekarang dah rasa tak biasa bila tak minum ESP dalam masa sehari! saya sudah ketagihankah? hihi..

sekarang saya juga sudah mahir bancuh ESP.. tak perlukan shaker pun saya boleh hapuskan ketul-ketulan ESP! malah, kalau ada ketulan pun saya suka je kunyah-kunyah..hihi

breakfast saya,

susu segar / susu tepung + oat+ nestum + ESP!




minum mlm saya,
Milo + ESP + ais! 

both are soooooo yummy! ^-^

Untuk anda yang memerlukan produk Shaklee yang nyata selamat, berkesan dan semulajadi ini, boleh hubungi saya untuk konsultasi. Kawasan COD adalah Bachok, dan sekitar Kota Bharu dan kawasan lain boleh dirunding. InsyaAllah stok sentiasa ada :) Perundingan dan penghantaran (COD) juga secara PERCUMA :)



HUBUNGI SAYA SEKARANG!

Hafizah Ibrahim
019-9765052 (call / sms / whatsapp)
Shaklee ID 972035
email: istadiniey@gmail.com

Saya adalah pengedar sah Shaklee di Bachok, Kelantan.

COD di kawasan sekitar Bachok, dan kawasan lain boleh dirunding.



Setiap pelanggan kami akan mendapat konsultasi EKSKLUSIF berserta jadual makan suplemen secara PERCUMA. 

No comments :

Post a Comment