Tuesday 7 October 2014

PENGEDAR SAH SHAKLEE BACHOK KELANTAN

Saya Hafizah Ibrahim adalah pengedar sah Shaklee di Bachok, Kelantan. No ID saya ialah 972035



Mengapa saya terjebak sebagai pengedar Shaklee?
Pada mulanya saya hanyalah pengguna Shaklee. 
Saya mula menggunakan produk shaklee secara serius semasa di dalam pantang selepas melahirkan anak kedua. Berasa sangat serasi dan terkesan dengan kehebatan produk shaklee saya mengambil keputusan untuk mendaftar sebagai ahli, dengan tujuan utama untuk mendapatkan produk Shaklee dengan harga ahli. 


suka sangat suplemen selepas bersalin Shaklee menjadi milk booster saya jugak..stok susu  semasa di dalam pantang penuh tak muat peti ais :)


 Rupa-rupanya dengan mendaftar sebagai ahli secara automatik diri kita akan bergelar Pengedar sah Shaklee. Setelah menjadi ahli, saya terasa perlu untuk saya berkongsi kebaikan Shaklee dengan lebih ramai lagi. Kebetulan pula upline adalah seorang yang sangat komited dan bersedia memberi bimbingan untuk saya cuba berjaya sebagai pengedar sah Shaklee. 

Jika anda juga berminat untuk menjadi pengedar sah Shaklee, boleh hubungi saya untuk maklumat lanjut. Tiada syarat khas melainkan TEKAD dan SEMANGAT yang padu diperlukan. Bimbingan eksklusif akan diberikan untuk anda yang benar-benar berminat menjadi pengedar Shaklee .


                                "Man jadda wajada"
         (siapa yang berusaha dia akan mendapat kejayaan)


Untuk anda yang memerlukan produk Shaklee yang nyata selamat, berkesan dan semulajadi ini, boleh hubungi saya untuk konsultasi. Kawasan COD adalah Bachok, dan sekitar Kota Bharu dan kawasan lain boleh dirunding. InsyaAllah stok sentiasa ada :) Perundingan dan penghantaran (COD) juga secara PERCUMA :)

HUBUNGI SAYA SEKARANG!

Hafizah Ibrahim
019-9765052 (call / sms / whatsapp)
Shaklee ID 972035
email: istadiniey@gmail.com

Saya adalah pengedar sah Shaklee di Bachok, Kelantan.

COD di kawasan sekitar Bachok, dan kawasan lain boleh dirunding.



Setiap pelanggan kami akan mendapat konsultasi EKSKLUSIF berserta jadual makan suplemen secara PERCUMA. 



No comments :

Post a Comment