Saturday 18 October 2014

MOTTO HIDUP; DO YOUR BEST

Cerita tentang motto hidup, seingat saya sejak dari zaman sekolah saya suka menulis 'do your best, be the best among the best" di setiap buku latihan dan buku rujukan saya sebagai perangsang untuk berjaya. Mungkin kerana motto itu nampak lebih senang untuk diucapkan, tetapi sebenarnya ia sangat memberi kesan kepada hidup saya!


do your best



Alhamdulillah berbekalkan motto 'do your best' saya berjaya sebagai best student sewaktu di sekolah menengah dan juga dapat menamatkan pelajaran di universiti dengan baik. Dan, walaupun kini sudah bekerja, motto ini tetap tersemat dalam hati dan menjadi azimat setiap kali berhadapan dengan cabaran di dalam tugas seharian. 


motto hidup do your best




Bagi saya motto hidup amat penting, ia boleh membentuk peribadi dan persepsi kita terhadap sesuatu. Ia juga boleh menjadi pembakar semangat untuk lebih berjaya. Bukan sahaja untuk berjaya dalam pelajaran dan pekerjaan, tetapi juga didalam setiap amanah yang kita pikul. Seperti contoh sebagai anak, isteri dan juga ibu, saya sentiasa ingin melakukan yang terbaik untuk orang-orang yang saya sayangi di sekeliling saya. 


shaklee



Dan sekarang, matlamat bergelar Shaklee Independent Distributor ialah untuk melakukan yang terbaik untuk diri, keluarga dan juga semua orang di sekeliling. InsyaAllah, niat untuk berkongsi kebaikan dan memberi yang terbaik untuk semua orang akan terlaksana.


do your best


Do your best as a Allah's servant
Do your best as a wife
Do your best as a daughter
Do your best as a mother
Do your best as a sister
Do your best as a friend
Do your best as a SID
Always do your best and Allah will do the rest!


Sekiranya anda berminat untuk mendaftar sebagai Shaklee Independent Distributor, boleh hubungi saya untuk maklumat lanjut.

Untuk anda yang memerlukan produk Shaklee yang nyata selamat, berkesan dan semulajadi ini, boleh hubungi saya untuk konsultasi. Kawasan COD adalah Bachok, dan sekitar Kota Bharu dan kawasan lain boleh dirunding. InsyaAllah stok sentiasa ada :) Perundingan dan penghantaran (COD) juga secara PERCUMA :)


Hafizah Ibrahim
019-9765052 (call / sms / whatsapp)
Shaklee ID 972035
email: istadiniey@gmail.com

Saya adalah pengedar sah Shaklee di Bachok, Kelantan.

COD di kawasan sekitar Bachok, dan kawasan lain boleh dirunding.



Setiap pelanggan kami akan mendapat konsultasi EKSKLUSIF berserta jadual makan suplemen secara PERCUMA. 




No comments :

Post a Comment