Monday 13 October 2014

WEBINAR DI GROUP RAHSIA

Tahukah anda apa webinar? Saya tak pernah tahu tentang webinar sehinggalah saya menyertai Shaklee..serta group khas untuk para pengedar sah Shaklee di facebook, iaitu group OSF(Our Shaklee Family).



' Short for Web-based seminar, it is a presentation, lecture, workshop or seminar that is transmitted over the Web using video conferencing software. A key feature of a Webinar is its interactive elements -- the ability to give, receive and discuss information. Contrast with Webcast, in which the data transmission is one way and does not allow interaction between the presenter and the audience..'
  ( Webopedia )

Secara mudah, webinar ni adalah cara yang paling mudah untuk kami berkongsi ilmu tentang suplemen Shaklee dan juga mempelajari tips untuk berjaya dalam bisnes Shaklee. Hanya berada di depan laptop / komputer/ smartphone sahaja pada masa yang dijanjikan, serta yang paling penting ada talian internet yang stabil dan baik.

Sudah agak banyak 'kelas webinar' yang dapat saya hadiri sepanjang tahun ini, dan yang terbaru ialah webinar Breastfeeding & Vitamin Shaklee yng disampaikan oleh salah seorang senior dan otai dalam Shaklee yang mempunyai pengalaman yang sangat luas dalam bisnes Shaklee dan penyusuan susu ibu. Sememangnya sangat mudah dan selesa, kerana tidak perlu keluar rumah pun..maklumlah, ada anak kecil..agak susah juga jika terpaksa keluar malam-malam untuk menghadiri kelas. Yang lebih menarik, ia menghubungkan kami di serata dunia!

  Saya biasanya menyertai webinar menggunakan smartphone sahaja. Tetapi sebelum itu kena pastikan anda telah pun install application 'gotomeeting' atau 'gotowebinar' di smartphone anda. 

group rahsia



group rahsia

Sangat mengujakan..terutama kita boleh bertanya soalan juga kerana ia adalah komunikasi 2 hala!

Mujurlah saya berpeluang menyertai group rahsia (OSF) yang dinaungi master coordinator yang hebat (Master Norazrin Mohd)..jika tidak mungkin saya masih buta IT..sekarang ni kiranya celik sedikit lah..hihi..   


Jom join saya di goup rahsia kami..Nanti boleh join webinar jugak! ^-^  Bagaimana nak Join? Hubungi kami SEKARANG! 
Kelebihan mendaftar sebagai ahli  KLIK DISINI 

Untuk anda yang memerlukan produk Shaklee yang nyata selamat, berkesan dan semulajadi, boleh hubungi saya untuk konsultasi. Kawasan COD adalah Bachok, dan sekitar Kota Bharu dan kawasan lain boleh dirunding. InsyaAllah stok sentiasa ada :) Perundingan dan penghantaran (COD) juga secara PERCUMA :)




HUBUNGI SAYA SEKARANG!

Hafizah Ibrahim
019-9765052 (call / sms / whatsapp)
Shaklee ID 972035
email: istadiniey@gmail.com

Saya adalah pengedar sah Shaklee di Bachok, Kelantan.

COD di kawasan sekitar Bachok, dan kawasan lain boleh dirunding.


Setiap pelanggan kami akan mendapat konsultasi EKSKLUSIF berserta jadual makan suplemen secara PERCUMA. 



No comments :

Post a Comment