Tuesday 28 October 2014

TESTIMONI KEBAIKAN MEAL SHAKES SHAKLEE KEPADA KESIHATAN ANAK

Sempena promo Meal Shakes bulan ini (tinggal beberapa hari sahaja lagi) saya ingin kongsikan lagi kebaikan Meal Shakes ini, berserta testimoni dari pelanggan saya sendiri. 





Apakah Meal Shakes?
Meal Shakes Shaklee menyediakan hidangan lengkap dan asid amino serta nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan seharian. Ia diperbuat daripada bahan semulajadi iaitu buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya dan lactalbumin. 

Apakah lactalbumin?
Lactalbumin ialah bahan yang terbaik dan mengandungi organisma protein yang sangat berkualiti dan mudah diserap ke dalam sistem tubuh dari peringkat bayi hingga ke orang dewasa. Kebiasaannya, ia mengandungi pelbagai nutirisi seperti immunoglobulin, lactoferin, bacteriolysin dan sebagainya.

Apakah kebaikan Meal Shakes?

1. Lebih sihat dan cergas, dengan meningkatkan kadar serapan vitamin dan mineral oleh tubuh. Ini kerana Meal Shakes menyediakan nutrisi lengkap dengan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu.

2. Kaya dengan protein yang penting untuk pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ,  darah, sistem imun dan lain-lain. 
3. Membantu tumbesaran terutama untuk anak-anak. Kerana kaya dengan asid folik, biotin, kalsium dan magnesium.
4. Bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan (bertindak sebagai anti oksida) kerana mengandungi vitamin A,C,E, zink, dan selenium.
5. Mengembalikan seri wajah kerana mengandungi vitamin B yang lengap, zat besi, dan copper yang cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat, sekaligus memberikan kompleksi wajah yang lebih cantik.
6. Lebih kurus dan sihat kerana membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus. (kaya dengan serat larut) 


Testimoni Meal Shakes
Alkisah pelanggan saya ini sebenarnya adalah kenalan saya sendiri. Sebelum ini anak-anak beliau (5 tahun, 3 tahun dan setahun lebih) sering dan silih berganti mengalami demam selsema dan batuk. Lebih merisaukan, mereka juga menghidap asma/ lelah yang sangat mudah menyerang setiap kali mereka terkena demam selsema. Sering kali terpaksa ke unit kecemasan untuk mendapatkan rawatan kecemaasan (nebuliser), malah pernah kena admit ke ward.

Beliau telah mencuba Meal Shakes selama dua minggu dan memberikan feed back yang sangat positif. 



Sebagai SID inilah kepuasan yang tidak terhingga..apabila boleh membantu pelanggan / kenalan mendapatkan kualiti hidup dan taraf kesihatan yang lebih baik. 

Jika anda mementingkan kesihatan anda sekeluarga, jangan tunggu lagi. Dapatkan Meal Shakes segera!

Untuk anda yang memerlukan produk Shaklee yang nyata selamat, berkesan dan semulajadi ini, boleh hubungi saya untuk konsultasi. Kawasan COD adalah Bachok, dan sekitar Kota Bharu dan kawasan lain boleh dirunding. InsyaAllah stok sentiasa ada :) Perundingan dan penghantaran (COD) juga secara PERCUMA :)


HUBUNGI SAYA SEKARANG!

Hafizah Ibrahim
019-9765052 (call / sms / whatsapp)
Shaklee ID 972035
email: istadiniey@gmail.com

Saya adalah pengedar sah Shaklee di Bachok, Kelantan.

COD di kawasan sekitar Bachok, dan kawasan lain boleh dirunding.



Setiap pelanggan kami akan mendapat konsultasi EKSKLUSIF berserta jadual makan suplemen secara PERCUMA. 




  

No comments :

Post a Comment