Friday 17 October 2014

JUALAN AMAL ; BELI MEAL SHAKES SAMBIL MENDERMA

Promosi Meal Shakes BELI 3 PERCUMA 1 bukan sekadar promosi jualan dengan nilai yang hebat untuk wang anda, tetapi juga sebagai 'saham' anda..mengapa saya berkata begitu? Kerana promosi Meal shakes yang masih berlangsung sehingga akhir Oktober ini merupakan jualan amal, beli sambil menderma.:)



beli 3 percuma 1
10% dari hasil jualan Meal Shakes akan didermakan kepada anak-anak yang kurang bernasib baik, dimana RM 1 juta akan didermakan.



beli meal shakes sambil menderma


Meal shakes adalah suplemen yang sangat baik dan lengkap dengan vitamin dan mineral untuk anda sekeluarga. Jangan biarkan anda dan anak-anak tergolong dalam golongan yang kekurangan mikronutrien! (kekurangan mikronutrien tidak menunjukkan tanda yang jelas kecuali setelah berada di tahap yang parah!) 



micronutrien deficiencykekurangan kalsium


Micronutrient deficiency is a problem across Malaysia, and studies have shown that even schoolchildren in Kuala Lumpur and Petaling Jaya have micronutrient deficiencies. Is your child getting the nutrients they need, such as calcium?
                                                                   (Shaklee Malaysia)

Jadi,ambil peluang ini segera, untuk kesihatan anda sekeluarga juga untuk membantu mereka yang memerlukan.


#helpusfightshunger


Jika anda rakyat Malaysia yang prihatin, jom bersama Shaklee membantu anak-anak ini..bukan sahaja anda dan anak-anak akan sihat, InsyaAllah akan dapat ganjaran pahala juga kerana membeli sambil menderma kepada yang kurang bernasib baik.


Untuk anda yang memerlukan produk Shaklee yang nyata selamat, berkesan dan semulajadi ini, boleh hubungi saya untuk konsultasi. Kawasan COD adalah Bachok, dan sekitar Kota Bharu dan kawasan lain boleh dirunding. InsyaAllah stok sentiasa ada :) Perundingan dan penghantaran (COD) juga secara PERCUMA :)


HUBUNGI SAYA SEKARANG!

Hafizah Ibrahim
019-9765052 (call / sms / whatsapp)
Shaklee ID 972035
email: istadiniey@gmail.com

Saya adalah pengedar sah Shaklee di Bachok, Kelantan.

COD di kawasan sekitar Bachok, dan kawasan lain boleh dirunding.



Setiap pelanggan kami akan mendapat konsultasi EKSKLUSIF berserta jadual makan suplemen secara PERCUMA. 




No comments :

Post a Comment