Tuesday 28 October 2014

KELUARGAKU, SYURGAKU

Keluarga adalah keutamaan saya. mereka adalah syurga saya di dunia ini. Keluarga saya kecil sahaja, tetapi terasa besarnya dunia bersama mereka :)
Seorang suami yang penyayang, putera sulung yang banyak celoteh, dan puteri yang sangat manja.:)





Saya mahu berikan yang terbaik untuk mereka. Sebab itu saya memilih Shaklee! Alhamdulillah, dengaan Shaklee saya gembira melihat anak-anak berselera makan apabila saya konsisten beri mereka meal shakes, dan juga jarang sakit, dengan omega guard dan nutriferon. Saya dan suami pula semakin bertenaga dan ceria untuk menguruskan rumahtangga. Alhamdulillah. Saya juga berharap, dengan Shaklee saya boleh beli MASA untuk diberikan kepada mereka semua.

Dan kini kami menantikan kehadiran seorang lagi ahli baru ke syurga kami.. semoga segalanya selamat dan dipermudahkan..aminn..


Sekiranya anda yang memerlukan produk Shaklee yang nyata selamat, berkesan dan semulajadi, boleh hubungi saya untuk konsultasi. Kawasan COD adalah Bachok, dan sekitar Kota Bharu dan kawasan lain boleh dirunding. InsyaAllah stok sentiasa ada :) Perundingan dan penghantaran (COD) juga secara PERCUMA :)


Hafizah Ibrahim
019-9765052 (call / sms / whatsapp)
Shaklee ID 972035
email: istadiniey@gmail.com

Saya adalah pengedar sah Shaklee di Bachok, Kelantan.


COD di kawasan sekitar Bachok, dan kawasan lain boleh dirunding.

Sekiranya anda berminat untuk mendaftar sebagai Shaklee Independent Distributor, boleh hubungi saya untuk maklumat lanjut.


No comments :

Post a Comment