Thursday 23 October 2014

TESTIMONIAL VIVIX SHAKLEE; ADAKAH SESUAI UNTUK ANDA?

Vivix Shaklee adalah produk Shaklee yang terhebat, merupakan penemuan revolusionari dalam anti penuaan pada tahap selular, di mana ia bertindak melawan penuaan pada peringkat sel itu sendiri. Tetapi, untuk siapakah Vivix ini sesuai? Saya akan terangkan manfaat Vivix dan juga beberapa testimonial dari pengguna Vivix.


vivix untuk siapawahh..sangat banyak manfaat vivix..ini kerana vivix adalah suplemen pertama di dunia yang mampu menembusi DNA manusia dan bertindak pada tahap selular. Sangat berkesan dan berbaloi tentunya..Kandungan utama Vivix adalah Polygonum Cuspidatum, Muscadine Grape, European Elderberries, dan purple carrot. Ia sangat kaya dengan Resveratrol (10x ganda lebih hebat). 


vivix untuk siapa

Apakah fungsi Resveratrol? 

vivix untuk siapa


Jadi, boleh kita simpulkan Vivix sesuai untuk anda yang ingin awet muda, penghidap kencing manis, penyakit darah tinggi, pesakit stroke, penghidap arthritis, penyakit saraf, kecantikan dan kesihatan secara keseluruhan.

Beberapa testimonial dari pengguna Vivix Shaklee:

1. Pesakit stroke


untuk siapa



2. Penuaan yang sihat
awet muda

3. Kencing manis, darah tinggi.
siapa sesuai

4. Arthritis, penyakit saraf 

sesuai untuk siapa

5. Kecantikan dan awet muda

kecantikan kulit



KLIK UNTUK TEMPAHAN
(Untuk lebih penjimatan, anda boleh hubungi saya terlebih untuk mendaftar sebagai ahli.)

Untuk anda yang memerlukan produk Shaklee yang nyata selamat, berkesan dan semulajadi ini, boleh hubungi saya untuk konsultasi. Kawasan COD adalah Bachok, dan sekitar Kota Bharu dan kawasan lain boleh dirunding. InsyaAllah stok sentiasa ada :) Perundingan dan penghantaran (COD) juga secara PERCUMA :)


Hafizah Ibrahim
019-9765052 (call / sms / whatsapp)
Shaklee ID 972035
email: istadiniey@gmail.com

Saya adalah pengedar sah Shaklee di Bachok, Kelantan.

COD di kawasan sekitar Bachok, dan kawasan lain boleh dirunding.

Sekiranya anda berminat untuk mendaftar sebagai Shaklee Independent Distributor, boleh hubungi saya untuk maklumat lanjut.




No comments :

Post a Comment