Thursday 11 December 2014

SHAKLEE COLLAGEN POWDER LEBIH MURAH DAN JIMAT DENGAN PROMOSI BELI 3 PERCUMA 1

Ok, tak cukup dengan Promosi Hebat Disember, pihak Shaklee menawarkan Shaklee collagen powder lebih murah dan jimat dengan promosi beli 3 percuma 1 pula bermula 10 sehingga 31 Disember 2014. Wah, memang hangat betul Year End Sale Shaklee kali ni. 




Rasanya tak pernah lagi SCP ni diberi tawaran hebat murah giler-giler macam ni..selalunya Buy 6 Free 1 je..memang sangat jimat dan peluang keemasan lah bagi yang dah lama mengidam nk cuba SCP ni..

Review balik kelebihan SCP ni..




Diuji secara klinikal dan terbukti dapat memperbaiki tekstur kulit wajah dan menghilangkan kedutan.

Sekotak SCP mengandungi 15 sachet yang boleh digunakan untuk 15 hari. Bermakna untuk mendapat kesan yang diingini selama 8 minggu, anda memerlukan 4 kotak SCP. wah..ngam-ngam lah promo ni..Beli 3 percuma 1..jadi cukup untuk penggunaan 2 bulan..lepas ttu..taddaaa..wajah baru..keyakinan baru..rasa lebih sihat, kelihatan lebih muda! :)

Oh ya..dengan pembelian promo ni anda berpeluang mendapat keahlian secara PERCUMA / FREE membership. ehem..ehem..harga yang tertera tu harga retail..dah jadi member, tentulah dapat harga ahli..lebih jimat lerrr...! :)
Klik Kelebihan menjadi ahli untuk lain-lain info.

Testimoni Shaklee Collagen Powder

Dapatkan promo menarik ini..Shaklee Collagen Powder lebih murah dan jimat dengan promosi beli 3 percuma 1. Hubungi saya segera tau..


Kawasan COD adalah Bachok, dan sekitar Kota Bharu dan kawasan lain boleh dirunding. InsyaAllah stok sentiasa ada :) Perundingan dan penghantaran (COD) juga secara PERCUMA :)


Hafizah Ibrahim
019-9765052 (call / sms / whatsapp)
Shaklee ID 972035
email: istadiniey@gmail.com



Ingin menjana pendapatan dari rumah bersama kami?
Klik di SINI

No comments :

Post a Comment