Friday 5 December 2014

PROMOSI DISEMBER; SEHEBAT YEAR END SALE (YES)

Anda suka Year End Sale(YES)? Mengapa tidak,kan? kerana harganya yang sangat murahhh dan berbaloi-baloi...Jika anda ssukakan YES, anda juga pasti sangat suka Promosi Disember 2014 yang hebat ini! sehebat year end sale YES!


Apa tidaknya, dua produk hebat Shaklee, iaitu vita C plus dan Vita E diberikan tawaran istimewa -buy 6 free 1. Vita C Plus yang berharga RM 92.50 sebotol, dan vitamin E berharga RM 149 sebotol, akan diberikan secara Percuma dengan pembelian enam botol setiap satu.


Lebih hebat lagi, kedua-dua produk juga akan diberi potongan 5% dengan pembelian dua botol produk tersebut. 
BELI 6 PERCUMA 1

Inilah peluangnya anda menambah stok vita C dan vita E yg semakin berkurangan. Seperti biasa jangan risau, tentunya expiry date bukan dalam tempoh terdekat ye. Memang boleh buat stok untuk setahun terus.:)

Sebotol vita C mengandungi 180 biji, dan sebotol vita E mengandungi 120 biji. Sangat jimat dan murah sebenarnya berbanding dengan kualitinya!

Jadi, adik kakak semua jangan lepaskan peluang keemasan ini. Promosi berganda-ganda sehebat year end sale ini tak akan datang selalu, moh buat tempahan anda sekarang! :)

Jika anda berminat untuk mendapatkan produk Shaklee, dan memerlukan konsultasi saya, jangan segan-segan untuk hubungi saya. Perkhidmatan EKSKLUSIF dan tiptop.:)

Kawasan COD adalah Bachok, dan sekitar Kota Bharu dan kawasan lain boleh dirunding. InsyaAllah stok sentiasa ada :) Perundingan dan penghantaran (COD) juga secara PERCUMA :)


Hafizah Ibrahim
019-9765052 (call / sms / whatsapp)
Shaklee ID 972035


email: istadiniey@gmail.com






No comments :

Post a Comment