Tuesday 9 December 2014

KEHADIRAN INSAN KETIGA DALAM HIDUP KAMI


Entry sebelum ini keluargaku syurgaku saya dah ceritakan tentang keluarga saya.. sekarang keluarga saya sudah bertambah :) syukur alhamdulillah di atas kehadiran insan ketiga dalam hidup kami.

Ahli baru keluarga kami.. anak ketiga..welcome our bundle of joy..Nur Anesa Faqehah
NUR ANESA FAQEHAH


Dulu, sewaktu ada anak sorang.. saya ada terfikir.. macamana saya nak sayang anak lain lagi sebab rasanya kasih sayang saya sudah tertumpah sepenuhnya kepada muhamad faqih aqili.. sempit betul kan? haha
MUHAMAD FAQIH AQILI

masa pregnant anak kedua memang saya ralat.. sehinggalah lahir Nur Faeqah Sofea.. baru saya tahu kasih sayang itu memangnya sangat luas.. infiniti.. tak berkurang dan tak perlu dibahagi..Maha suci Allah!


NUR FAEQAH SOFEA


Dah jadi ibu kepada tiga orang anak ni semakin saya faham erti kasih sayang seorang ibu.. semakin sayang kepada mak saya. 
'Ya Allah kasihanilah kedua ibubapa kami sebagaimana mereka mengasihani kami sejak kami kecil'


tengok anak senyum
ibu yang ketawa besar-besar..
tengok anak sihat 
ibu rasa bahagia..
tengok anak berebut mainan
ibu yang terlebih risau..
tengok anak menangis 
ibu yang rasa ralat..
tengok anak sakit
ibu yang dulu menangis..
Ibu sayang Faqih, Sofea & Anesa!




Sekiranya anda yang memerlukan produk Shaklee yang nyata selamat, berkesan dan semulajadi, boleh hubungi saya untuk konsultasi. Kawasan COD adalah Bachok, dan sekitar Kota Bharu dan kawasan lain boleh dirunding. InsyaAllah stok sentiasa ada :) Perundingan dan penghantaran (COD) juga secara PERCUMA :)


Hafizah Ibrahim
019-9765052 (call / sms / whatsapp)
Shaklee ID 972035
email: istadiniey@gmail.com

Saya adalah pengedar sah Shaklee di Bachok, Kelantan.



COD di kawasan sekitar Bachok, dan kawasan lain boleh dirunding.

Sekiranya anda berminat untuk mendaftar sebagai Shaklee Independent Distributor, boleh hubungi saya untuk maklumat lanjut.





2 comments :

  1. comey..bestnyer ade bby, suka bau bby =)

    http://danishdamiadaris.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. memang pun.. tak puas cium baby kan?hehe

    ReplyDelete