Sunday 7 December 2014

PARUT DI MUKA BOLEH DIRAWAT, TAPI PARUT DI HATI?

Baru-baru ni heboh di laman sosial tentang kisah samun dan toreh muka yang menimpa seorang gadis di Kelantan. Aduh..kita yang melihat pun sudah berasa sedih yang teramat..apatah lagi empunya badan..Lebih menyedihkan apabila gambar-gambar yang tidak sepatutnya disebarkan di media sosial, ditambah pula dengan pelbagai komen dan spekulasi yang negatif. Hmm..sudahlah trauma dengan kejadian samun tersebut..hancur pula hati dengan cerita-cerita begitu..parut di muka boleh dirawat, tapi parut di hati? Semoga beliau diberi kekuatan dan cepat sembuh. Amin. 
set cantik shaklee

Ok..bercerita tentang parut ..saya ingin kongsikan suplemen Shaklee yang boleh membantu memudar dan menghilangkan parut.


parut di muka




SUPLEMEN UNTUK PARUT ( SET KECANTIKAN KULIT )

parut d muka

Sustained Release Vita C Plus
Vitamin C yang terbaik dengan formulasi time release di mana vitamin C akan dilepaskan secara beransur-ansur ke dalam badan selama 5 jam. Kelebihan dan kebaikan Vita C untuk kecantikan ialah membantu membentuk kolagen & mencantikkan kulit.

Membentuk Kolagen – Merangsang pembentukan kolagen. Kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. Oleh itu, ianya mampu mengurangkan kedut dan menghalang otot menjadi lembik.

Mencantikkan Kulit – Ambil vitamin C setiap hari untuk kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan, dan menyekat pembentukan pigmen. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat.


Vitamin E Complex
Vita E yang kaya dengan antioksidan dan sudah tentu semulajadi..bukan sintetik.  Khasiat Vitamin E untuk kecantikan kulit; 

Anti-Penuaan – 1 kapsul vitamin E sehari membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garis halus, parut, akne dan bintik penuaan. Ianya mampu memulihkan tekstur kulit dan ton muka, dada dan otot peha.

Membaiki Parut – Membaiki bengkak dan ulser kulit. Boleh dikenakan terus pada luka untuk mengurangkan kesan parut.
Bagi yang risau dengan masalah parut jerawat ataupun parut-parut lain yang berada di muka dan badan, anda bolehlah menggunakan Vita-E Shaklee ini sebagai ikhtiar untuk memudarkan parut-parut tersebut. Ianya juga merupakan agen antioksidan yang kuat serta mampu melindungi kulit dari sinaran UV. Penggunaan produk ini mampu mengekalkan kelembapan kulit dan mencegah kulit dari kekeringan.



B complex
B Complex Shaklee lengkap dengan lapan kumpulan vitamin B , dilengkapi dengan Sistem penyerapan Bioaktif Berpaten. 
Antara sebab anda perlukan B complex untuk cantik ialah, ia boleh membantu mengurangkan tekanan emosi dan kelesuan, nak cantik kita tak boleh stress, nanti nampak tua, cepat pula timbul kedut-kedut.. :P selain itu B Complex juga membantu dalam kestabilan saraf dan meningkatkan proses pemikiran, mencegah barah serviks, penyakit jantung dan kecacatan spina, menggalakkan kesihatan system kardiovaskular yang lebih baik dan macam – macam lagi.

ESP

Tubuh memerlukan protein yang tinggi untuk proses pembentukan sel baru dan menggantikan sel yang rosak. (luka dan parut) ESP adalah sumber protein yang lengkap dengan kesemua 9 jenis amino asid yang diperlukan oleh tubuh.  

Jom dapatkan Suplemen kecantikan kulit anda hari ini. Untuk pembelian secara online menggunakan kad kredit / kad debit anda boleh klik butang di bawah.



Jangan terus sress dengan parut dI muka tu..Jangan sampai parut di muka menyebabkan parut dihati pula tau.. dapatkan sekarang sempena Promosi berganda Vita C dan Vita E. TERHAD sehingga 31/12/2014 sahaja. Jangan TERLAMBAT! 


Jika anda berminat untuk mendapatkan produk Shaklee, dan memerlukan konsultasi saya, jangan segan-segan untuk hubungi saya. Perkhidmatan EKSKLUSIF dan tiptop.:)

Kawasan COD adalah Bachok, dan sekitar Kota Bharu dan kawasan lain boleh dirunding. InsyaAllah stok sentiasa ada :) Perundingan dan penghantaran (COD) juga secara PERCUMA :)


Hafizah Ibrahim
019-9765052 (call / sms / whatsapp)
Shaklee ID 972035
email: istadiniey@gmail.com

Ingin menjana pendapatan dari rumah bersama kami?
Klik di SINI






No comments :

Post a Comment