Friday 12 December 2014

7 SEBAB SAYA PILIH SHAKLEE SEBAGAI PART TIME BISNES

Nak tahu mengapa saya dan bagaiamana saya terjebak dengan bisnes Shaklee? sebenarnya ada 7 sebab saya piilih Shaklee sebagai part time bisnes.


1. Selamat
Sebelum menggunakan sesuatu produk, terutama yang nak kena telan ni, mestilah kita nak pastikan ianya SELAMAT, kan? Tahukah anda, lebih daripada 80,000 ujian kualiti dijalankan dalam masa setahun bagi memastikan keberkesanan dan ketulenan sebenar produk Shaklee. Lebih daripada 350 ujian dijalankan ke atas setiap ramuan baru untuk mengesan bahan pencemaran berbahaya. Jadi, saya tidak ragu-ragu dalam menggunakan kesemua produk Shaklee. Dan saya juga yakin untuk mengesyorkan ia kepada anda semua!


2. Berkesan
Dah tahu selamat, tentulah pula kita nakkan produk yang berkesan kan..buat penat je guna kalau takde kesan..ye tak? Untuk pengetahuan anda, Shaklee melaburkan lebih 300 juta dalam penyelidikan dan pembangunan produk. Hanya bahan-bahan semulajadi yang paling halus dan  tulen digunakan. Yang lebih penting, produk Shaklee disokong oleh bukti kajian sains dan makmal yang terdapat di dalam 90 bahan kajian penerbitan.. jadi, ianya bukan omongan kosong tanpa bukti ya. 

3. Semulajadi & mesra alam 
Kesemua produk adalah dari bahan semulajadi yang benar-benar selamat untuk anda, rumah juga bumi. Shaklee merupakan peneraju dalam pergerakan alam sekitar dengan mengamalkan perniagaan mesra alam.

4. Selain mesra alam, perniagaan Shaklee ni juga mesra keluarga dan kanak-kanak tau. Setiap program Shaklee dibenarkan bawa anak-anak, malah permainan yang bersesuaian juga disediakan. Bisnes ni juga boleh dilakukan secara online, malah tak perlu hadiri kelas di luar rumah, buat meeting waktu malam atau hujung minggu. sebabnya ada kelas secara online yang disediakan menggunakan medium seperti Webinar dan Goto meeting.

 Majlis sambutan Master Coordinator Shakle..siap bawak anak-anak naik pentas sekali.
ehsan dari google


5. MLM patuh syariah dan adil. MLM? maharaja lawak mega ke? bukan ye..ianya multilevel marketing. Cop..jangan prejudis terhadap perkataan MLM. Shaklee bkan MLM yang kena cari downline untuk dapat bonus, bukan yang kena beli produk buat stok banyak-banyak masa daftar jadi ahli tau..dan yang penting, ianya adil, sebab siapa yang buat lebih, dia yang dapat lebih, tak kira la downline ke upline ke..




6. Dah namanya pernigaan, mestilah nak insentif yang best kan..Shaklee menawarkan insentif yang best..iaitu Program 3C - cash, car, dan convention. :)



7. Kongsi kebaikan. Saya sendiri jatuh cinta dengan produk Shaklee. Saya berasa kesihatan saya lebih baik (dengan izin Allah tentunya) selepas mengamalkan produk Shaklee.. Peniaga yang jujur kenalah jual sesuatu yang dia sendiri sudah cuba, suka dan yakin. Macamlah bila kita nak kasi hadiah kat orang, bagi sesuatu yg paling kita sayang. barulah dapat banyak pahala. :) Jadi, sambil berniaga, sebenarnya saya ingin berkongsi kebaikan produk Shaklee dan ingin semua orang lebih sihat dan jalani kehidupan yang lebih baik.InsyaAllah. 


Sekian 7 sebab saya pilih Shaklee sebagai part time bisnes. Anda ingin sertai saya? Hubungi saya atau klik link dibawah.
Hafizah Ibrahim
019-9765052 (call / sms / whatsapp)
Shaklee ID 972035
email: istadiniey@gmail.com



Ingin menjana pendapatan dari rumah bersama kami?
Klik di SINI

No comments :

Post a Comment