Sunday 3 November 2013

Shaklee sebagai part time


assalamualaikum, salam ceria
      Mungkin ramai antara kita yang sering mengintai intai peluang untuk buat kerja part time atau menjana pendapatan sampingan. Jangan malu jangan segan.. dengan keadaan ekonomi yang semakin tinggi, siapa yang tidak mengambil peluang untuk menambah pendapatan melalui kerja part time memang lah rugi. Salah satu peluang yang terbaik adalah  SHAKLEE!  Jom sertai shaklee sebagai part time anda
          Shaklee adalah adalah sebuah organisasi yang  sangat stabil, yang mana telah ditubuhkan oleh Dr. Forrest C Shaklee pada tahun 1956 (telah setengah dekad !). Shaklee komited dalam menghasilkan produk produk bermutu tinggi yang sentiasa selamat, sentiasa berkesan, dan sentiasa mesra alam. Dengan itu tidak hairan lah Shaklee masih utuh dan stabil sehingga ke hari ini. Jadi jangan tunggu lagi, jom sertai Shaklee sebagai part time.
          Bagaimana caranya? Jangan bimbang, untuk menjadikan shaklee sebagai punca pendapatan kedua atau part time bukanlah memerlukan modal yang besar, tak perlu buat pinjaman atau loan pun! Hanya dengan bayaran RM 65 sahaja dan mengisi borang keahlian anda sudah pun mendaftar sebagai pengedar sah shaklee untuk SEUMUR HIDUP! mudah dan murah sahaja kan?
          Dan berita baik jika anda sememangnya pengguna Shaklee, anda boleh membuat pembelian RM 650 dan ke atas dalam satu belian dan mendapat keahlian PERCUMA! Bersempena dengan promosi Vivix pada bulan ini, (buy6 free 1) semestinya  anda akan mendapat keahlian secara PERCUMA! menarik kan? produk dapat, keahlian pun dapat!
        Lebih menarik lagi, anda akan mendapat keistimewaan sebagai ahli:
1. belian produk dengan harga dealer price di mana potongan adalah sebanyak 15-20%
2. layak menerima bonus dari pihak shaklee
3. boleh menjadikan shaklee side income @ pendapatan sampingan
dan jika anda MEMILIH untuk menyertai shaklee melalui saya, anda akan dapat;
1. panduan dan tunjuk ajar untuk memulakan bisness dari " keluarga" kami yang besar
2. menyertai closed group d FB
3. nasihat, motivasi  dan sokongan pada bila2 masa sahaja!

Jangan berlengah lagi. Ramai yang SUDAH menyertai kami, anda BILA lagi? Mudah , murah dan pastinya menguntungkan! Jom jadikan shaklee sebagai part time

Saya adalah pengedar Shaklee yang sah di Bachok, Kelantan. Untuk pertanyaan, konsultasi produk dan menjana pendapatan bersama shaklee boleh hubungi saya 0199765052 (call/ sms/ whatsapp).

           "your future life will be exactly what you decide to make it"
                                                          Dr Forrest C Shaklee



     

No comments :

Post a Comment