Monday 22 December 2014

HARGA VITAMIN C SHAKLEE LEBIH MURAH DAN JIMAT

'Mahalnya harga vitamin C Shaklee.. baik beli yang lain.. cuma RM 49 je..' Haa..ni salah satu kesilapan yang ramai orang biasa buat..hari ni saya nak buktikan bahawa, harga vitamin c Shaklee lebih murah dan jimat, ok? :)
Bukti Vitamin C Shaklee lebih murah dan jimat

1. Jangan terpedaya dengan harga, sebaliknya lihat juga bilangan tablet. Sebagai contoh, harga RM49, tapi cuma untuk 60 biji, jadi harga untuk satu tablet ialah 82 sen.. berbanding dengan harga Vita C Shaklee Rm 92.50, tetapi untuk 180biji, jadi satu tablet hanyalah 50 sen! Mana yang lebih murah? :)



2. Kandungan Vitamin C dalam satu tablet
1 tablet Vita C membekalkan 500mg vitamin C.  
eh, vitamin C Shaklee 500mg je.. yg ni 1000mg tau!.
Haa..ini ada info yang sangat menarik saya nak kongsikan..semakin tinggi dos yang diambil, semakin kecil nisbah yang diserap oleh tubuh. 
Sebagai contoh, vitamin C dengan dos 250mg akan diserap sebanyak 80%, manakala vitamin C dengan dos 2000mg akan diserap sebanyak 50% sahaja..membazirkan?Jadi, sebenarnya, vitamin C seelok-eloknya diambil pada jumlah yang kecil tetapi kerap. 


'kalau macamtu..lebih baik saya beli yang 100mg je la..' 
Ok..untuk yang ni kena jawab soalan ni..larat ke nak telan Vitamin C setiap satu jam? :P 
Dengan Vitamin C Shaklee, anda tak perlu telan vitamin C setiap satu jam kerana mekanisme istimewa iaitu Sustained release .

3. mekanisma tindakan- sustained release
Sains pembebasan berterusan secara semulajadi vitamin C telah direka oleh Shaklee. Setiap tablet vitamin C mengandungi 7.5 hidangan sebiji buah termasuk kulitnya (500mg). Setiap satu jam 1.5 vitamin C buah tersebut dibebaskan ke dalam tubuh kita. Ujian klinikal telah membuktikan vitamin C di dalam 2 tablet vitamin Shaklee ( di dalam jurang masa 5 jam ) mampu kekal di dalam plasma darah kita selama 24 jam! jadi, tak perlu nak makan vitamin C atau buah oren setiap satu jam lah..kan mudah dan senang tu..:)
Lebih menarik, setiap tablet mengandungi 120mg bioflavonoid (25% dari bioflavonoid, diekstrak dari kulit buah) yang juga dikenali sebagai Vitamin C Complex. Ia mempunyai kemampuan meningkatkan keberkesanan vitamin C di dalam tubuh kita, melegakan inflammasi, menentang infeksi bakteria, dan radikal bebas.  

Tunggu apalagi? sememangnya inilah yang anda perlukan. Setiap tablet Vita C Plus nyata lebih murah dan jimat, malah memberi lebih nilai kepada wang anda =)


Berminat untuk mencuba? Hubungi saya SEGERA. Promosi Sustained Release Vita C beli 6 percuma 1 @ Beli 2 dengan diskaun 5% masih berlangsung. OFFER hebat dan menjimatkan. Jangan lepaskan peluang keemasan ini!

Hafizah Ibrahim
019-9765052 (call / sms / whatsapp)
Shaklee ID 972035
email: istadiniey@gmail.com



Ingin menjana pendapatan dari rumah bersama kami?
Klik di SINI        

Kawasan COD adalah Bachok, dan sekitar Kota Bharu dan kawasan lain boleh dirunding. InsyaAllah stok sentiasa ada :) Perundingan dan penghantaran (COD) juga secara PERCUMA :)


No comments :

Post a Comment