Tuesday 2 December 2014

GLA COMPLEX MEMBANTU HUBUNGAN INTIM SUAMI ISTERI

Apabila menyebut tentang hubungan intim suami isteri, biasanya kita akan terfikirkan tentang jamu dan herba akar kayu seperti manjakani, tongkat ali, dan sebagainya.Tetapi tahukah anda, makanan tambahan GLA Complex juga boleh membantu hubungan intim suami isteri!


Masalah intim yang dimaksudkan termasuklah masalah kekeringan dan kedinginan yang biasanya berlaku di kalangan wanita selepas bersalin, dan juga wanita yang menghampiri menapouse. Bagaimana GLA Complex dapat membantu masalah intim suami isteri? 

GLA Complex ialah Gamma Linolenic Acid yang diekstrak daripada Borage seed.
Setiap kapsul mengandungi 300mg GLA yang mana ia adalah sumber terbaik Omega 6. Ianya digabungkan dengan minyak sunflower dan vitamin E untuk meningkatkan keberkesanan dan kestabilannya. 

  

Manfaat utama GLA Complex:

  • herba tradisi Barat yang dipercayai untuk merawat ulser, mengeluarkan virus, melegakan kelesuan, membersihkan kahak, meringankan kebas urat saraf dan meningkatkan stamina.
  • Mengawal selia estrogen dan testosteron - GLA membentuk prostaglandin untuk mengawal selia homon lelaki dan wanita, memperbaiki simptom PMS seperti kesakitan, mood swing, retensi air dan sakit payudara.
  • Melambatkan menopause - memperbaiki keadaan menopaus seperti hot flushes, ketidakhadaman, dan kemurungan. Pengambilan jangka masa panjang akan melambatkan penuaan, mengetatkan uterus, memberi tone kepada uterus dan untuk kulit lebih muda.
  • Memperbaiki prostmegaly
  • Memperbaiki inflammasi kulit - mengurangkan inflammasi kulit, eczema, alergi, kegatalan, kulit kering, memperbaiki bintik penuaan, tinea, dan kurap.
  • menghalang komplikasi diabetes
  • pelangsingan dan menghalang tambah berat badan
  • menghalang tekanan darah tinggi
  • memperbaiki tekstur rambut 


Testimoni GLA complex membantu masalah intim suami isteri











Jangan biarkan masalah intim suami isteri terus berlarutan..Dapatkan GLA complex untuk membantu masalah intim suami isteri. Anda pasti berpuas hati, kerana ia juga mempunyai pelbagai manfaat lain sebagai bonus :)


Jika anda berminat untuk mendapatkan produk Shaklee, dan memerlukan perundingan saya, jangan segan-segan untuk hubungi saya.  Perkhidmatan EKSKLUSIF dan tiptop. :)

Kawasan COD adalah Bachok, dan sekitar Kota Bharu dan kawasan lain boleh dirunding.  InsyaAllah stok sentiasa ada :) Perundingan dan penghantaran (COD) juga secara PERCUMA :)


Hafizah Ibrahim
019-9765052 (call / sms / whatsapp)
Shaklee ID 972035
Fanpage:    Tambahan untuk semua


email: istadiniey@gmail.com





No comments :

Post a Comment