Thursday 19 December 2013

on do overs, what in your life would you want to do over

        Jika dari dulu saya tahu mengenali Shaklee, saya ingin sekali berpantang dengan set berpantang Shaklee semasa melahirkan anak pertama.
         Waktu itu saya beli set berpantang NR- setelah baca review dan survey, saya pilih set NR sebab ada phytonatal.. untuk mengelakkan sembelit.. oh saya sangat takut.. sewaktu mengandung pun kerap terkena masalah ini.. apatah lagi jika dalam pantang.



           mungkin perut saya agak sensitif, pil tersebut menyebabkan rasa memulas yang agak kuat.. walaupun proses pembuangan berjalan lancar, tp terpaksa menahan sakit memulas.:(

         Alhamdulillah bersalin anak kedua saya dah ready dengan set berpantang terbaik Shaklee.. - memang tak ada masalah untuk ke tandas.. sampai ibu saya pun pelik, ( sebab dah tahu sangat masalah anaknya)- saya jawab " makan vitamin"..:)


                Inilah Ostematrix yang membantu melancarkan proses itu :). Wajib telan setiap malam sebelum tidur..dan bangun pagi ke tandas dengan ceria..:p



   

No comments :

Post a Comment