Thursday 12 December 2013

Lagu & nostalgia

my top five songs all the time
        Lagu kegemaran? bagi saya, setiap lagu ada nostalgia tersendiri. bila dengar lagu tu akan terimbau memori lama.
        Lagu ' untukmu ibu' .. nyanyian kumpulan exist.. oh saya masih ingat kumpulan tu menjadi kegilaan kakak saya.. saya masa tu masih di sekolah rendah, tak pandai lagi nak minat- minat artis :).. kakak saya ada buku " scrap" yang ada lagu &gambar- gambar..dan saya ingat lagu tu masuk juara lagu. tahun berapa? tak ingat lah.. kecik lagi kan ;)
           Lagu purnama merindu... jiwang abis dengar lagu ni. suara dato siti memang sangat lunak nyanyi lagu ni.. oh mendayu - dayu!
           Lagu "season in the sun" - kumpulan backstreet boys.. lagu ni mengingatkan saya zaman sekolah dan kawan-kawan..rindu kamu semua!
            Lagu seberapa pantas.. oh saya sangat suka kumpulan shiela on 7! saya rasa lirik dan lagu nya sangat indah dan puitis..
             Lagu bila cinta bertasbih.. 2 tahun lebih lagu ni menjadi ringtones special untuk my hubby ^_^ .. hingga lah henset Nokia saya tamat riwayat.. :p
          Saya adalah pengedar sah Shaklee di Bachok Kelantan. Untuk pertanyaan tentang produk/ konsultasi/ menjana pendapatan bersama Shaklee boleh hubungi 0199765052. COD adalah di sekitar Bachok dan penghantaran ke seluruh negara melalui pos.
   
       

No comments :

Post a Comment