Saturday 14 December 2013

BUKU DIARI HAMIL

a book you'd recommend

       Buku atau diari ini saya temui semasa mengandungkan anak pertama. " Diari Hamil - menanti detik keindahan bersamamu " terbitan telaga biru.




        Ia adalah sebuah buku dan juga diari.. 2 in 1! secara keseluruhan ia ada 3 bahagian, prolog hamil, trimester, dan kelahiran. Berbagai tips dan info yang berguna terkandung dalam buku ini.

  


       Ia juga ada ruangan untuk catatan mengikut kiraan minggu beserta info tentang perkembangan bayi pada minggu tersebut. sangat menarik!



        Disebabkan ia sangat best, saya beli lagi pada kehamilan kedua saya! :) .. Dan saya berangan akan ada sebuah buku ini untuk setiap kehamilan, jika ada rezeki lagi . :)..harganya? harga mampu milik, insyaAllah.. 




    
           Pertama kali beli di Kedai Buku Syarikat Muda Osman, dan kali kedua di Kedai Buku Popular .Kedua-duanya di Kb Mall.:)
         

          Sebab apa saya nak cadangkan buku ini? kerana seperti kata penerbit, pengalaman hamil adalah suatu cabaran dan kadangkala dilalui dengan pelbagai emosi.. Jadi bila ada Mr Diary, bolehlah berkongsi cerita..:)


        Dan bila baca balik setiap catatan dalam diari ini, sangat lah best!..Info-info yang terkandung di dalamnya juga sangat membantu, terutama bagi ibu yang pertama kali hamil.
        Ibu-ibu hamil, boleh cuba buku ini ya..:)

        Saya adalah pengedar sah Shaklee di Bachok, Kelantan. Untuk sebarang pertanyaan tentang produk/ konsultasi/ menjana pendapatan bersama shaklee, boleh hubungi saya 0199765052. COD adalah di Bachok, dan penghantaran ke seluruh Malaysia melalui pos. Terima Kasih.
       





No comments :

Post a Comment