Tuesday 10 December 2013

Jatuh cinta setiap hari ~ I LOVE MY ESP~


               Assalamualaikum..hari ni tugasan untuk membicarakan perkara yang dicintai..sudah tentu sesuatu yang saya perlukan setiap hari..Energizing Soy Protein atau nama manja ~ ESP. Mula berkenalan dengan ESP semasa pregnant anak kedua..tapi mula rapat & erat semasa menyusukan puteri kesayangan.

Kenapa saya jatuh cinta dengan ESP?

1. rasanya sangat sedap membuatkan saya sentiasa rindu.:)
    pelik tapi benar, pertama kali cuba ESP saya tak rasa sedap & boleh dikatakan rasanya agak aneh, hinggakan saya ambil masa yang agak lama untuk cuba kali kedua.
cara saya? saya mulakan dengan dos yang rendah (setengah sudu) dan campur dengan minuman kegemaran saya, milo. Sekarang, sehari tak minum rasa serba tak kena.:) .. dos pun bertambah :)

2. susu untuk sofea lebih pekat & yummy



3. kulit lebih cerah & lembap
    ada juga yang tegur..pakai skin care baru ke?:)

4. rasa kenyang
    kadang- kadang bila dah heavy breakfast, saya minum ESP je time lunch ;)

Resepi ESP kegemaran saya?

2sudu milo
1 sudu ESP
kacau / shake - siap!
boleh di minum sejuk atau suam.. dua-dua saya suka!

 Jom jatuh cinta dengan ESP setiap hari!

      Saya adalah pengedar sah Shaklee di Bachok ,Kelantan. Untuk konsultasi / pertanyaan tentang produk/ menjana pendapatan bersama Shaklee boleh hubungi 0199765052. COD adalah di sekitar Bachok dan penghantaran ke seluruh Malaysia melalui pos.


No comments :

Post a Comment