Monday 23 December 2013

Rindu Bayangan

something you miss
          perkara yang saya rindu? Saya rindukan zaman belajar di Universiti dulu. Bila teringat, rasa sangat-sangat rindu!
           Sudah tentu saya rindukan kawan- kawan seperjuangan dahulu..5 tahun pengajian banyak suka duka yang telah dilalui bersama.. dan sekarang sudah 5 tahun waktu-waktu indah itu berlalu..masing- masing sudah bekerja dan punya keluarga, punya hal masing-masing!
            Saya juga rindu perasaan cemas untuk menduduki peperiksaaan! :).. perasaan yang tak akan dapat dirasai pada hari-hari biasa.
             Dan selepas exam selalunya saya dan kawan-kawan akan sama-sama release tension - menonton movie / korean series sama -sama, meronggeng ke shoping mall - KBMall tentunya :)
              Mungkinkah saya patut sambung belajar? masuk semula ke alam pengajian yang memang memerlukan semangat dan komitmen yang tinggi? InsyaAllah, dengan izin dariNya..:)

No comments :

Post a Comment