Monday 16 December 2013

1 matlamat ~ SHAKLEE~

a goal you are working on

       Hidup~ nak tak nak kena ada matlamat~
       Matlamat hidup yang pasti sebagai hamba Allah tentunya mencari redha Allah..mencari bekalan untuk ke alam yang kekal abadi ~ akhirat~.
        Untuk mencapai matlamat itu banyak caranya.. melunaskan tanggungjawab sebagai ibu, isteri, anak.. mencari rezeki, menuntut ilmu, berbakti kepada agama dan masyarakat..
         Banyak juga perkara yang ingin  dicapai..tapi yang memang tengah diusahakan sekarang ialah Shaklee!


Walaupun dari dulu saya sering mengatakan saya tak pandai & tak mampu bisnes tapi  bila mengenali Shaklee saya rasa saya mampu!
          Mengapa? kerana sememangnya produk Shaklee yang memang terbaek...sekali dah cuba pasti akan repeat order..tak lingkup la bisnes, kan? insyaAllah :)


           Ia tak perlu modal pun.. (tapi kalau ada lagi la dialu-alukan..) sebabnya produk boleh dibeli bila ada customer buat pesanan & bayaran. Yang lebih best, sistem online Shaklee yang boleh dilayari walau di mana pun asalkan ada internet :).. tak perlu susah ke branch untuk ambil produk, sebab barangan akan sampai depan pintu ;p
           Barangan untuk customer pun Shaklee boleh tolong pos kan bila kita buat pesanan dengan alamat customer.. so, jimat masa untuk ke pejabat pos!
           Yang paling saya suka ialah, tak perlu pun bercakap berbuih-buih mulut untuk ceritakan kebaikan dan keistimewaan Shaklee..sebab semua orang pun dah tahu kelebihannya.. ye lah, Shaklee sudah pun di pasaran sejak 1956..
           Dan yang paling penting, saya dan keluarga boleh menjaga kesihatan dengan produk Shaklee sambil menjana pendapatan! dalam hati ada juga impian menjadi WAHM.. tapi itu nanti dulu.. sekarang, matlamatnya naik rank supervisor!
          Ingin menyertai saya? Jom jana pendapatan bersama Shaklee!




Saya adalah pengedar sah Shaklee di Bachok, Kelantan. Untuk sebarang pertanyaan tentang produk/ konsultasi/ menjana pendapatan bersama Shaklee boleh hubungi saya 0199765052.



   


     
     
     

No comments :

Post a Comment