Monday 9 December 2013

Suplemen Untuk Semua adalah untuk semua.

Suplemen Untuk Semua adalah untuk semua.
 Assalamualaikum
        Salam sejahtera dan terima kasih kerana sudi singgah lagi di blog Suplemen Untuk Semua.
        Hari ini teringat semula waktu mencari nama yang unik dan kreatif untuk blog Shaklee saya, sekaligus nama untuk fanpage jugak..akhirnye saya berbalik semula kepada tujuan utama saya mewujudkan blog ini.. iaitu untuk memberi info, berkongsi cerita dan kebaikan SUPLEMEN Shaklee dengan SEMUA orang..

      Ia juga memberi makna yang sesuai dengan rangkaian produk Shaklee yang sesuai untuk semua peringkat usia.. dari dalam perut sampai lah atuk & nenek :)..

       Walapun pada mulanya saya berkenalan dengan Shaklee melalui Set menyusu, tetapi setelah mengenali dengan mendalam rupanya Shaklee adalah untuk seisi keluarga!


 
       
      
 





 
Sememangnya Shaklee untuk semua..dan blog saya juga untuk SEMUA..InsyaAllah..:)
 
 
 
Saya adalah pengedar sah Shaklee di Bachok, Kelantan. Untuk sebarang pertanyaan tentang produk/ menjana pendapatan bersama Shaklee/ konsultasi hubungi 0199765052 (call/ sms/ whatsapp).
COD adlah di sekitar Bachok dan penghantaran ke seluruh Malaysia melalui pos.

1 comment :