Sunday 8 December 2013

Pengenalan ~ mari berkenalan~

Assalamualaikum
        Selamat datang, terima kasih kerana sudi singgah ke blog Suplemen Untuk Semua. Tajuk entry kali  ni macam best tak? :).. sebenarnya nak memperkenalkan diri serba sedikit. tak kenal maka tak cinta kan?makanya... mari berkenalan!
        Nama diberi Hafizah Binti Ibrahim, dilahirkan, membesar & menetap di negeri Kelantan. Saya adalah salah seorang pengedar sah Shaklee ( SID no 972035 ). Saya sebenanya baru berjinak - jinak dalam dunia blog ni..dan tujuan blog ini adalah untuk bercerita tentang produk Shaklee. Jadi harap maaf jika blog saya tak begitu canggih dan cun.. dan diharap ada yang sudi menegur dan memberi tunjuk ajar .  :)
       Oh , sesi taaruf tak abis lagi kan..saya adalah seorang isteri dan ibu kepada dua orang permata hati yang sangat comel. ( tak ada anak yang tak comel di mata seorang ibu! betul tak?) Putera pertama Muhamad Faqih Aqili ( 2tahun 6 bulan) dan yang kedua Nur Faeqah Sofea Bt Muhamad Syarif Hilmi ( 10 bulan) Alhamdulillah, kedua- dua anak saya menyusu susu ibu walaupun saya bekerja. dan bagi saya pengalaman menyusukan anak adalah sangat berharga dan sangat seronok!Ada ibu yang setuju tak?kalau setuju sila komen yer..:)




abe & adik :)


dan, kerana menyusukan anak juga lah saya mula mengenali Shaklee. Part mengenali Shaklee ni pun sangat lah best...

bayar daftar jadi dealer untuk seorang tapi dapat dua kad..best kan?



Bermula dengan set menyusu Shaklee, kemudian set hamil Shaklee.. di ikuti pula Set berpantang Shaklee.. akhirnya alhamdulillah saya bergelar Pengedar Sah Shaklee. :)


Saya adalah Pengedar Sah Shaklee di Bachok, Kelantan. Untuk sebarang pertanyaan tentang produk/ konsultasi/ menjana pendapatan bersama Shaklee boleh hubungi saya 0199765052 ( call/ sms/ whatsapp). COD di daerah Bachok dan penghantaran melalui pos ke seluruh Malaysia.



No comments :

Post a Comment