Sunday 22 December 2013

obses kesihatan, obses Shaklee!

a cause, beliefe or something that you are passionate about

        Buat masa sekarang tentunya saya 'obses' dengan segala produk shaklee!







       Bila mengenang masa lalu, rasanya saya memang sangat 'passionate' dengan hal- hal kesihatan & kecantikan. Saya memang suka makan segala jenis sayur dan buah - sebab fikirkan khasiatnya.:)



          Saya juga sangat risau jika saya minum tak cukup 7-8 gelas sehari. Dan saya rasa hairan bila ada orang yang tak suka minum air kosong. Dan bertambah pelik bila ada orang hairan tengok saya minum air kosong banyak -banyak .:)







          Saya gemar sangat baca info tentang pemakanan sihat. terutama suplemen dan produk kesihatan. Dulu-dulu saya selalu juga beli suplemen kesihatan, antaranya Cosway. tapi selalu tak abis. sebab? mungkin tak berapa yakin kot. :p





           Alhamdulillah , Saya rasa sangat bertuah kerana akhirnya saya bertemu dengan Shaklee- yang semuladi, selamat dan saya sangat yakin dengan keselamatan, mutu, dan kandungannya. Ia halal, dan ternyata berkesan!

           Jadi, kerana obses dengan kesihatan saya akhirnya bertemu dengan Shaklee. dan sekarang, Oh saya Obses dengan SHAKLEE!

No comments :

Post a Comment