Saturday 9 November 2013

SET BERPANTANG TERBAIK - SET BERPANTANG SHAKLEE


Assalamualaikum.
         Adakah anda sedang tercari-cari set berpantang yang terbaik untuk ibu dan juga bayi? SET PANTANG SHAKLEE adalah jawapannya!
selepas bersalin

          Wah, macam banyak je kan..ok, kita tengok satu persatu..
1. VITA LEA WITH IRON FORMULA
     Merupakan multivitamin yang mengandungi 23 jenis vitamin serta di lengkapi dengan zat besi. Zat besi adalah penting untuk penghasilan sel darah merah untk menggantikan darah yang telah hilang semasa proses bersalin. Semasa dalam tempoh berpantang ibu-ibu pastinya tidak mendapat vitamin dan zat besi yang mencukupi daripada diet seharian. Dengan mengambil sebiji Vita Lea sehari ibu akan berasa lebih bertenaga dan mengelakkan muka pucat dan tidak bermaya.


  2. B COMPLEX
      Mengandungi 8 jenis vitmin B yang penting untuk tubuh, terutama dapat menghilangkan rasa letih dan stress. Dengan itu dapat mengurangkan dan mengelakkan terjadinya masalah 'meroyan'. Ia juga dapat membantu melancarkan peredaran darah.


3. SUSTAINED RELEASED VITA C 500MG
    Salah satu produk hot Shaklee. Sebiji Vita C ini adalah bersamaan 7biji buah oren. Ianya penting untuk mempercepatkan penyembuhan luka dan tisu yang terjadi semasa proses bersalin sama ada bersalin secara normal atau pembedahan (caesarean section). Ia juga membantu menghilangkan parut regangan (strechmark) semasa hamil.


4. ZINC COMPLEX
    Zinc adalah nutrient yang diperlukan untuk kekal sihat. Bagi ibu selepas bersalin, zinc penting untuk penyembuhan luka dan tisu badan. Bagi ibu yang alahan atau tidak suka kepada ikan haruan, zinc complex adalah pilihan terbaik.


selepas bersalin


5. OSTEMATRIX
   Mengandungi Kalsium yang diperlukan untuk tubuh dan tulang yang sihat. Ia juga disertakan  magnesium, vitamin D dan K untuk membantu penyerapan kalsium ke dalam tubuh. Bagi ibu selepas bersalin, Ostematrix juga dapat membantu melawaskan proses pembuangan najis dan mengelakkan sembelit.
   
   Sebab apa saya mengatakan Set berpantang Shaklee adalah yang terbaik?

1. vitamin, bukan herba.
- Tiada kesan panas pada bayi
- tidak menyebabkan bayi kuning atau jaundice
- selepas habis pantang masih boleh ambil

2. dari sumber semulajadi
- Selamat di ambil sejurus selepas melahirkan.
 -Boleh di ambil ibu yang bersalin normal mahupun cser

3. Melancarkan pengeluaran susu ibu

5. Membantu ibu untuk lebih sihat dan cergas


        Ramai yang sudah mengakui kelebihan berpantang dengan set berpantang terbaik ini.Anda bila lagi? Jom berpantang bersama Shaklee.Rasai sendiri kehebatan vitamin semulajadi ini dan jadilah lebih sihat untuk diri dan keluaga anda.

      Saya adalah pengedar sah Shaklee di Bachok, Kelantan. COD adalah di sekitar bandar Bachok. Untuk sebarang pertanyaan tentang produk, menjana pendapatan bersama Shaklee atau konsultasi boleh hubungi 0199765052 (Hafizah Ibrahim)





No comments :

Post a Comment