Sunday 22 December 2013

SUPLEMEN UNTUK BUASIR SHAKLEE


Masalah buasir ternyata amat memeritkan kerana pembengkakan vena pada rektum dan dubur yang akan menyebabkan rasa sakit, perit, gatal dan berdarah. Pengambilan Suplemen untuk buasir Shaklee boleh melegakan dan mengurangkan gejala yang dialami. 



Kebiasaannya buasir menjadi lebih buruk sekiranya anda turut mengalami sembelit. Ostematrix boleh membantu melembutkan najis dan melancarkan proses membuang air besar.





                   Penghidap buasir juga mengalami kesakitan dan ketidakselesaan akibat daripada otot dubur yang  memberi tekanan terhadap vena yang bengkak tersebut. Omega guard boleh membantu mengecutkan otot tersebut dan mengurangkan tekanan terhadap  vena yang bengkak itu.

        Penghidap buasir juga boleh mengalami luka pada pada saluran dubur disebabkan oleh najis yang keras bergesel dengan vena yang bengkak itu. Kebiasaannya luka ini menyebabkan pendarahan yang keluar berrsama najis dan rasa sakit dan perit. Zinc Complex boleh membantu penyembuhan luka dengan lebih cepat.




Berminat untuk mencuba? 
Hubungi saya 019-9765052 (cal/ sms/ whatsapp). Saya adalah pengedar sah Shaklee di Bachok,Kelantan. COD adalah di Bachok dan penghantaran kes seluruh negara melalui pos.    
       
     

No comments :

Post a Comment