Sunday 2 November 2014

CARA GUNA E SELL SHAKLEE, MUDAHNYA!

E Sell Shaklee ialah satu sistem pembelian secara atas talian (online) yang secara langsung (direct) kepada Syarikat Shaklee Malaysia, di mana pelanggan tidak perlu lagi berurusan dengan pengedar sah Shaklee. Cara in nyata lebih mudah dan selamat sekiranya anda bimbang terdapat unsur penipuan, atau barangan lambat sampai. Jadi, bagaimana cara untuk menggunakan e sell ini?




Mudah sahaja, sebagai contoh, pada hujung setiap entry tentang suplemen Shakleee di blog saya ini, saya letakkan butang 'order now' yag boleh anda klik.


Apabila anda klik ke butang tersebut, anda akan dibawa ke website Shaklee2u.com  seperti di gambar bawah


Setelah mebaca terma dan syarat, anda boleh klik butang 'agreee'





Seterusnya paparan tentang produk yang bersesuaian / dicadangkan akan di paparkan. Anda boleh membuat beberapa pilihan lain seperti menambahkan bilangan atau juga memilih beberapa produk yang anda kehendaki sahaja.






Setelah itu anda boleh klik butang 'proceed'.




Anda perlu mengisi detail atau butiran yang diperlukan seperti nama, alamat, no telefon dan emel untuk tujuan penghantaran.






Kemudian, anda boleh membuat transaksi pembayaran menggunakan kad kredit atau kad debit. Isi segala butiran dan klik 'confirm order'





Akhir sekali anda boleh cetak print order sebagai simpanan dan bukti pembelian. Barangan akan dihantar melalui Gdex dan biasanya mengambil masa 3-4 hari bekerja. Mudahnya guna E sell Shaklee bukan? Kini, para pengguna Shaklee mempunyai alternatif lain untuk membuat pembelian. Selamat mencuba membuat pembelian dengan menggunakan sistem E Sell. Tetapi, jangan bimbang, anda masih boleh hubungi saya setelah barangan sampai untuk mendapatkan aturan makan yang betul dan sesuai.  




Untuk anda yang memerlukan produk Shaklee yang selamat, berkesan dan semulajadi, boleh hubungi saya untuk konsultasi. Kawasan COD adalah Bachok, dan sekitar Kota Bharu dan kawasan lain boleh dirunding. InsyaAllah stok sentiasa ada :) Perundingan dan penghantaran (COD) juga secara PERCUMA :)


Hafizah Ibrahim
019-9765052 (call / sms / whatsapp)
Shaklee ID 972035
email: istadiniey@gmail.com


No comments :

Post a Comment