Saturday 22 November 2014

SUPLEMEN RAMBUT SIHAT SHAKLEE MEMBANTU MENCEGAH MASALAH RAMBUT GUGUR

Masalah rambut gugur boleh menyebabkan rambut anda semakin berkurangan dan lama kelamaan botak..amat menakutkan! Bukan hanya wanita, malah lelaki pun takut! Suplemen rambut sihat Shaklee boleh membantu mencegah masalah rambut gugur. 

 


Set rambut sihat Shaklee ini terdiri dari 
1. Zinc Complex
2. Vita Lea
3. ESP
4. B complex

Zinc complex
Mengawal hormon dalam badan, dan membantu penyelenggaraan kelenjar minyak yang dirembeskan pada kulit kepala.


Shedding more often? You may need to increase your intake of zinc. Studies show this mineral can affect levels of androgens, hormones associated with hair loss. 

rujukan disini


B complex

Inositol iaitu salah satu vitamin B berfungsi untuk membantu pertumbuhan rambut. Vitamin B12 pula membantu menghalang keguguran rambut. Masalah keguguran rambut juga boleh berlaku disebabkan oleh tekanan atau stress,dan seperti yang kita tahu vitamin B Complex adalah vitamin anti stress yang terbaik.  

Vita Lea
Kekurangan nutrien dan mineral penting juga boleh menyebabkan masalah rambut gugur. Pengambilan Vita Lea iaitu multivitamin yang lengkap dan mudah diserap oleh badan boleh membantu kesihatan rambut dan kulit kepala, sekaligus membantu mencegah masalah rambut gugur.

ESP
ESP adalah sumber protein lengkap yang mengandungi kesemua (9jenis) asid amino perlu dan tidak perlu. Oleh kerana protein adalah komponen terbesar dalam struktur rambut, sudah tentulah ESP sangat PERLU dalam memelihara rambut yang sihat dan menawan. 

Selain itu, ESP juga kaya dengan isoflavones iaitu hormon yang diperlukan untuk mencegah rambut gugur.

Soy products contain plant hormones that can reduce the effects of androgens and potentially slow down the process of hereditary hair loss...
                                                                rujukan disini


You know you need adequate protein to build muscle—and you also need it for healthy hair because hair is made primarily of protein. Low-quality protein can lead to weak, brittle hair or a loss of hair color....



Selain itu, anda juga boleh mencuba produk penjagaan  rambut ProSante. 





 Testimoni









Berminat untuk mencuba? Anda boleh Klik butang di bawah utuk tempahan Suplemen rambut sihat Shaklee


Jika anda berminat untuk mendapatkan produk Shaklee, dan memerlukan konsultasi saya, jangan segan-segan untuk hubungi saya. Perkhidmatan EKSKLUSIF dan tiptop.:)

Kawasan COD adalah Bachok, dan sekitar Kota Bharu dan kawasan lain boleh dirunding. InsyaAllah stok sentiasa ada :) Perundingan dan penghantaran (COD) juga secara PERCUMA :)


Hafizah Ibrahim
019-9765052 (call / sms / whatsapp)
Shaklee ID 972035
email: istadiniey@gmail.com



No comments :

Post a Comment