Thursday 23 January 2014

TIPS MENGATASI PENING KETIKA HAMIL


Please <SHARE><LIKE> Suplemen_untuk_semua

           Wanita hamil sering mengalami rasa pening dan ingin pitam. Untuk mengatasi simptom ini seseorang itu perlu mengetahui punca (Rasa pening ketika hamil)

           Walaubagaimanapun, langkah pertama yang perlu dilakukan apabila berasa pening ialah dengan segera duduk, (jika anda sedang berdiri) untuk mengelakkan anda dari terjatuh. Cara ini juga boleh membantu menghilangkan pening.

           Cuba bergerak secara pelahan-lahan terutama ketika hendak bangun sama ada dari duduk atau dari tidur ataupun pembaringan.

           Anda juga boleh mencuba baring mengiring ke sebelah kiri untuk memudahkan jantung mengepam darah ke seluruh badan terutama ke otak.

          Jika pening berlaku disebabkan badan anda kekurangan gula atau tenaga, segera ambil snek ringkas atau jus untuk memulihkan  keadaan.

          Jika anda berasa ingin pitam, segera duduk memeluk lutut dan tundukkan kepala di antara kedua lutut untuk menggalakkan peredaran darah ke otak.

          Dapatkan nasihat dan pemeriksaan doktor jika rasa pening dan hampir pitam ini sering muncul di sepanjang kehamilan anda! 

INGIN SAAT KEHAMILAN YANG AMAT BERMAKNA  SERTA BAYI YANG CERDAS DAN  AKTIF? DAPATKAN SUPLEMEN IBU HAMIL SHAKLEE SEKARANG!

HUBUNGI 0199765052 (call/ sms/ whatsapp) 
SID 972035


No comments :

Post a Comment