Thursday 16 January 2014

SUPLEMEN KESUBURAN / MUDAH HAMIL SHAKLEE

             
Suplemen untuk meningkatkan kesuburan Shaklee boleh membantu masalah sukar  untuk hamil atau kurang subur. Set ini mendapat maklumbalas dan testimoni yang positif dari pengguna.
Untuk lihat testimoni klik link ini MUDAH HAMIL 

Set asas yang boleh diambil untuk kedua-dua pasangan ialah; 

  • Vita Lea - Multivitamin yang mengandungi 28 vitamin dan mineral yang diperlukan oleh tubuh untuk meningkatkan taraf kesihatan secara menyeluruh. Ia juga dilengkapi dengan zat besi yang penting sebagai persediaan untuk hamil.
  • Sustained released Vita C -  sebiji SR Vita C mengandungi 500 mg Vitamin C yang akan dilepaskan secara perlahan-lahan ke dalam badan yang berfungsi sebagai antioksidan dan menjaga kualiti sperma supaya sihat dan boleh mempersenyawakan ovum.
  • B Complex - mengandungi vitamin B6 dan B12 serta asid folik yang penting untuk mengurangkan risiko anemia dan masalah kecacatan bayi.
  •  ESP (energizing soy protein) - Protein lengkap yang diperlukan oleh badan kerana potein merupakan bahan asas untuk pembinaan sel. Sel yang sihat akan memudahkan proses persenyawaan, perlekatan telur dan sebagainya. 

Suplemen untuk isteri pula ialah;
  • GLA Complex: Membantu menghasilkan cecair serviks yang sihat dan pekat untuk memudahkan pergerakan sperma menuju ovum dan juga memanjangkan jangka hayat sperma di dalam tiub falopio. Secara tidak langsung peluang untuk hamil akan lebih tinggi. Ia juga boleh menstabilkan haid dan mengatasi masalah peranakan seperti cyst dan fibroid.
  • Alfalfa Complex: herba yang dikenali sebagai raja segala tumbuhan dan telah digunakan sejak 2500tahun yang lalu olehmembantu masalah wanita sepeti keputihan, sindrom PMS, serta mebantu meningkatkan stamina suami dan isteri dan merapatkan keintiman suami isteri.

   Suplemen untuk suami pula terdiri daripada;

  • Vitamin E : sebagai antioksidan yang melindungi kualiti sperma dan organ reproduktif lelaki.
  • Zinc complex:  penting untuk menghasilkan air mani, dan memberi tenaga untuk sperma berenang ke arah ovum. Ia juga membantu meningkatkan libido (keinginan seksual) dan boleh membantu masalah mati pucuk.

Ingin mencuba? hubungi saya untuk konsultasi secara PERCUMA. Kami akan memberikan cadangan yang bersesuaian dengan masalah dan bajet anda. :) 

SESUATU yang menarik juga menanti anda! 
Hubungi sekarang! [0199765052]

KLIK DISINI UNTK SENARAI HARGA DAN TEMPAHAN


Jom like Fanpage kami Suplemen_untuk_semua untuk pelbagai tips dan info yang berguna. Peraduan dengan hadiah yang menarik juga menanti anda.  


Untuk anda yang memerlukan produk Shaklee yang nyata selamat, berkesan dan semulajadi ini, boleh hubungi saya untuk konsultasi. Kawasan COD adalah Bachok, dan sekitar Kota Bharu dan kawasan lain boleh dirunding. InsyaAllah stok sentiasa ada :) Perundingan dan penghantaran (COD) juga secara PERCUMA :)


Hafizah Ibrahim
019-9765052 (call / sms / whatsapp)
Shaklee ID 972035
email: istadiniey@gmail.com

Saya adalah pengedar sah Shaklee di Bachok, Kelantan.

COD di kawasan sekitar Bachok, dan kawasan lain boleh dirunding.

Sekiranya anda berminat untuk mendaftar sebagai Shaklee Independent Distributor, boleh hubungi saya untuk maklumat lanjut.

       

No comments :

Post a Comment