Monday 13 January 2014

CoQHealth mengurangkan sakit kepala dan migrain.

             Adakah anda pernah mengalami migrain? migrain dikatakan sebagai sakit kepala yang berdeyut-denyut dan berlarutan sehingga beberapa jam. Ia juga biasanya diikuti dengan rasa loya, dan muntah. Migrain nyata mengganggu aktiviti seharian dan menurunkan produktiviti. Beberapa kajiandi Amerika Syarikat dan New zealand  menunjukkan pengambilan suplemen yang mengandungi Coq10 secara berterusan boleh membantu mengurangkan migrain dan sakit kepala. Boleh baca artikel DrZubaidi untuk maklumat lanjut.

             CoQHealth Shaklee mengandungi 28mg CoQ10, Vitamin E dan ekstrak teh hijau. Ia sangat istimewa kerana didatangkan dalam kapsul bioketersediaan dengan sistem penyampaian minyak kacang soya bagi memastikan potensi penguraian maksimum dan penyerapan yang lebih baik.

Keistimewaan CoQHealth Shaklee

> Untuk mendapatkan jumlah CoQ10 yang setara dengan 1 kapsul CoQHealth Shaklee,kita perlu makan 1.7kg ayam dan 2.8kg brokoli.

> Diperkukuhkan dengan Vitamin E bagi membantu memberikan keupayaan antioksidan optimum yang berterusan kepada sel tubuh
.
> Ekstrak teh hijau mengandungi pricyanidins yang membantu menyokong kesihatan endothelium yakni lapisan tisu antara kapilari darah dan jantung.

> CoQ10 yang berasal dari sumber semulajadi dengan kaedah penapaian yis. Bahan mentahnya adalah satu-satunya CoQ10 dari yis yang ditapai yang sumbernya telah diuji dan diyakini secara meluas mempunyai kualiti tinggi dalam sumber bioketersediaannya.

> Bebas gluten.

     Kepada penghidap migrain yang sudah jemu mengambil ubat penahan sakit dan bimbang akan kesan sampingan ubat tersebut boleh mencuba suplemen dari Shaklee, CoQHealth
     Saya adalah pengedar sah Shaklee di Bachok, Kelantan. Untuk sebarang pertanyaan tentang produk / konsultasi/ menjana pendapatan bersama Shaklee boleh hubungi saya 0199765052. COD di sekitar Bachok dan penghantaran ke seluruh Negara melalui pos  

No comments :

Post a Comment