Tuesday 28 January 2014

SUPLEMEN IBU MENYUSU SHAKLEE

Please <SHARE><LIKE>Suplemen_untuk_semua




Suplemen ibu menyusu Shaklee adalah antara best seller product. Sebab? tentulah berkesan dan berbaloi. Ibu sihat, bayi ceria :)
Terdapat beberapa pilihan pakej / set untuk ibu menyusu, terpulang kepada keperluan dan juga bajet anda.


SUPLEMEN IBU MENYUSU BASIC



Set ini terdiri dari 
  • Vita Lea - Multivitamin yang diperlukan oleh ibu untuk mendapat kesihatan yang optimum, dengan itu ibu kekal sihat dan dapat menghasilkan susu dengan banyak dan berkhasiat.
  • Sustained release Vita C -  Vitamin C perlu untuk perlindungan atau imun badan , tentunya untuk ibu dan juga bayi.  
  • B Complex - vitamin ini juga terkenal sebagai vitamin anti stress! Ia dapat mengurangkan tekanan atau stress yang biasa dialami oleh ibu berkerjaya yang mungkin terlalu penat.
  • Alfalfa Complex - Tumbuhan yang telah digunakan sejak 2500 tahun dahulu untuk merawat pelbagai masalah kesihatan ini juga mempunyai kesan yang bagus sebagai 'milkbooster'. 

SUPLEMEN IBU MENYUSU DENGAN KALSIUM





Set ini mengandungi tambahan Ostematrix. Umum mengetahui sumber utama Kalsium adalah susu. Jadi, jika nak banyak susu yang berkualiti dan berkhasiat, kena la ada bahan-bahan yang terdapat dalam susu iaitu kalsium! Ibu juga perlukan susu untuk kesihatan tulang, sekaligus mengurangkan risiko osteoporosis pada masa hadapan. 



SUPLEMEN IBU MENYUSU OPTIMUM



Set ini tentunya yang paling lengkap dan bagus, kerana lengkap dengan Protein (ESP). Potein adalah bahan asas binaan sel dan tisu badan. Ia merupakan komposisi yang penting di dalam susu ibu. 


Ingin mencuba Suplemen ibu menyusu shaklee? 
Klik butang di bawah untuk tempahan 


Hubungi kami 0199765052 (sms / whatsapp)   
Facebook : Hafizah Ibrahim
Fanpage : Suplemen_untuk_semua









No comments :

Post a Comment