Saturday 7 March 2015

SARAPAN MUDAH, CEPAT DAN MENGENYANGKAN UNTUK IBU BEKERJAYA

Sarapan pagi  sememangnya sangat penting untuk semua orang. Tapi tentunya kita mendambakan sarapan yang mudah, cepat dan mengenyangkan lebih-lebih lagi untuk ibu bekerjaya yang sentiasa sibuk dan tak cukup masa. jangan sampai abaikan sarapan sudah..





Maklum saja, waktu pagi antara waktu puncak atau peak hour dimana semuanya perlu dilakukan dengan cepat, nak siapkan anak ke sekolah, ke rumah pengasuh. nak berkejar ke tempat kerja lagi. Memang tak sempat nak bersarapan dan mengadap di meja makan.

Ini cadangan sarapan yang mudah, cepat dan mengenyangkan, malah sangat berkhasiat, dijamin kekal bertenaga sehingga ke petang ^_^





Set mighty tripple gems ni terdiri dari ESP. Meal shakes, dan juga Performance Drink. Ini adalah sarapan mudah, cepat dan mengenyangkan untuk ibu bekerjaya.

ESP
protein soya yang bermutu tinggi akan memberikan anda rasa kenyang yang lebih lama dan bertenaga. 

Meal Shakes 
Mudah dibancuh dan membekalkan vitamin dan mineral yang diperlukan oleh badan, termasuklah kalsium, fiber dan protein.

Performance drink
Berperisa oren yang menyegarkan, boleh dibancuh sendirian atau bersama minuman lain. Ia merupakan minuman isotonik yang boleh membekalkan tenaga serta merta, tetapi tidak menjejaskan kestabilan gula dalam darah. Terbukti secara klinikal mampu menyokong tahap hidrasi berbanding air. 

Pengalaman 
Pengalaman saya sendiri, set ini banyak membantu saya semasa berpuasa dalam keadaan pregnant tahun lepas. (dalam entry Suplemen wajib untuk berpuasakekal bertenaga, terhindar dari gastrik, dan tak miss puasa. Alhamdulillah. 
Sekarang, saya memang amalkan set ni setiap pagi. cara saya mudah aja, bancuh susu tepung dengan satu sudu oat, tambah ESP, Meal shakes dan Performance drink. Goncang, siap. Tak sampai 3 minit dah habis dah pun..TAPI, kenyang sampai tengahari. Kalau dulu pagi-pagi sampai ofis kalut g cari breakfast, (orang Kelantan selalu makan nasi berlauk pagi)..Tapi sekarang, pagi-pagi tenang je..dah tak sibuk-sibuk cari sarapan kat kedai, nk singgah mana-mana gerai untuk cari nasi berlauk. Sihat, dan slim pulak.hihi.  


Jika anda anda selalu tak sempat bersarapan, atau masih tercari-cari sarapan mudah, cepat dan mengenyangkan serta bantu anda bertenaga sepanjang hari, Set mighty tripple gem adalah jawapannya. Jom order sekarang ^_^


*********************************************************************
Hafizah Ibrahim
019-9765052 (call / sms / whatsapp)
Shaklee ID 972035
email: istadiniey@gmail.com



Ingin menjana pendapatan dari rumah bersama kami?
Klik di SINI        

Kawasan COD adalah Bachok, dan sekitar Kota Bharu dan kawasan lain boleh dirunding. InsyaAllah stok sentiasa ada :) Perundingan dan penghantaran (COD) juga secara PERCUMA :)

No comments :

Post a Comment