Thursday 3 July 2014

SET MIGHTY 3 GEMS SUPLEMEN WAJIB UNTUK PUASA

'nak ambil suplemen apa ye untuk tak bagi letih dan lesu semasa puasa?
Jika anda google, pasti akan terpapar nama suplemen Mighty 3 Gems Shaklee. Sememangnya ia suplemen wajib untuk berpuasa!

Sememangnya banyak testimoni yang bersetuju Suplemen Mighty 3 Gems sebagai suplemen wajib untuk puasa. Jika tak percaya, anda boleh google. >-< atau boleh cuba ke link ini

Testimoni saya pula, tentulah saya sangat berpuas hati dan bersyukur kerana dipertemukan dengan set ini pada Ramadhan tahun ini. Pada mulanya agak cuak untuk berpuasa dalam keadaan berbadan dua. Berbanding dengan puasa tahun-tahun sebelum ini, rasanya puasa ini saya lebih bertenaga. ( pernah berpuasa sebagai bf mom 2 kali, dan preggie mom sekali. >-< ). Badan rasa bertenaga, tak rasa lapar dan haus yang keterlaluan. Alhamdulillah.


mighty 3gems


Mengapa Set Mighty 3 Gems ini suplemen wajib untuk puasa? Mari kita kenali setiap satu. 


ESP
protein soya yang bermutu tinggi akan memberikan anda rasa kenyang yang lebih lama dan bertenaga. 

Meal Shakes 
Mudah dibancuh dan membekalkan vitamin dan mineral yang diperlukan oleh badan, termasuklah kalsium, fibre dan protein.

Performance drink
Berperisa oren yang menyegarkan, boleh dibancuh sendirian atau bersama minuman lain. Ia merupakan minuman isotonik yang boleh membekalkan tenaga serta merta, tetapi tidak menjejaskan kestabilan gula dalam darah. Terbukti secara klinikal mampu menyokong tahap hidrasi berbanding air.


Siapa yang sesuai untuk mengambil Suplemen Mighty 3 Gems ini? tentulah seisi keluarga! Malah, anak-anak kecil yang baru belajar puasa pun sangat sesuai ambil set ini. Sememangnya ia suplemen wajib untuk berpuasa! :)


Untuk anda yang memerlukan produk Shaklee yang nyata selamat, berkesan dan semulajadi ini, boleh hubungi saya untuk konsultasi. Kawasan COD adalah Bachok, dan sekitar Kota Bharu dan kawasan lain boleh dirunding. InsyaAllah stok sentiasa ada :) Perundingan dan penghantaran (COD) juga secara PERCUMA :)


Hafizah Ibrahim
019-9765052 (call / sms / whatsapp)
Shaklee ID 972035
email: istadiniey@gmail.com

Saya adalah pengedar sah Shaklee di Bachok, Kelantan.

COD di kawasan sekitar Bachok, dan kawasan lain boleh dirunding.

Sekiranya anda berminat untuk mendaftar sebagai Shaklee Independent Distributor, boleh hubungi saya untuk maklumat lanjut.


No comments :

Post a Comment