Monday 2 March 2015

PROMOSI BULAN MAC ; ESP MURAH BEBENOR SEKARANG

Promosi bulan Mac datang lagi dengan pelbagai offer hebat. Pengguna dan peminat tegar ESP bakal bergembira kerana ESP murah bebenor sekarang! Sebabnya? Buy 6 free 1 ESP memang sangat best.

Teringat pula dulu-dulu sebelum saya mencuba ESP. Bila ada dealer Shaklee yang cuba promote ESP, saya cepat-cepat je tolak..sebab rasanya MAHAL lah..satu canister ESP berharga RM 150..susu soya je pun..banyak je air soya kat kedai..murah jerk..air kotak soya tu singgit je dulu..err..sekarang berapa ek? dah lama tak minum soya kotak ni..sebabnya.. sekarang dah jumpa minuman soya yang terbaik. tidak diubah secara genetik. rendah lemak. harga pun murah jee..tak percaya? cuba baca entry saya HARGA ESP SHAKLEE LEBIH MURAH yang mengira harga ESP untuk sehari anda minum..memang murah dan jimat..tambah-tambah dengan harga promosi bulan Mac ni, ESP murah bebenor sekarang tau.

Ramai juga yang cakap ESP tak sedap..mula-mula cuba dulu pun saya rasa tak sedap jugak..boleh baca entry saya APA RASA DAN KESAN ESP. ada cara dan tektiknya nak suka rasa ESP ni..sampai jadi ketagih ESP sekarang ni..hehe..


Selain ESP. Zinc Complex dan Vita Lea Chew juga murah bebenor bulan ni. So jom grab semua :) nak tahu harga ESP yang murah bebenor sempena promosi bulan Mac ni? Hubungi saya segera ya. :) limited offer tau.


*********************************************************************
Hafizah Ibrahim
019-9765052 (call / sms / whatsapp)
Shaklee ID 972035
email: istadiniey@gmail.com



Ingin menjana pendapatan dari rumah bersama kami?
Klik di SINI        

Kawasan COD adalah Bachok, dan sekitar Kota Bharu dan kawasan lain boleh dirunding. InsyaAllah stok sentiasa ada :) Perundingan dan penghantaran (COD) juga secara PERCUMA :)








No comments :

Post a Comment