Saturday 21 March 2015

RAHSIA KULIT HALUS TANPA JERAWAT, SEMAKIN CERAH BERSERI

Allah sahaja yang tahu perasaan orang yang banyak jerawat ni. Nak berdepan dengan orang ramai memang sangat segan dan tak confident. Tengok kawan sepejabat halus mulus kulitnya, teringin juga nak tahu rahsia kulit halus tanpa jerawat, semakin cerah berseri dari sehari ke sehari.


Bukan mudah nak hilangkan jerawat dalam sekelip mata, sebelum ni saya ada kongsikan tentang jerawat, di mana ia adalah berkait rapat dengan faktor dalaman iaitu hormon. Ketidakseimbangan hormon boleh terjadi apabila stress, dan tidak menjaga pemakanan. (ke entry Atasi masalah jerawat dengan betul dan selamat) 

Nak merawat kulit dari dalam? tentunya anda perlukan suplemen. Nak telan suplemen sembarangan? Tentu lah takut,kan? Tapi jangan bimbang, sebab suplemen Shaklee ada untuk masalah kulit dan masalah jerawat ^_^ Dan, sah-sah suplemen Shaklee ni selamat dan berkesan sebab dah lebih 50 tahun pun di pasaran, insyaAllah.



Nak tahu lebih lanjut? Kisah seorang wanita yang menderita masalah jerawat kronik sehingga tujuh tahun dan akhirnya menemui jalan penyelesaian yang selamat dan berkesan. Hasilnya, kulit halus tanpa jerawat, semakin cerah berseri pula.

Klik di sini
Cara elakkan jerawat di muka dengan cepat selepas tujuh tahun terseksa



haa..best kan cerita nye..terharu dan tumpang gumbira pula bila saudari yang bercerita ni tersenyum riang di akhir video. Dan..dah tahu rahsia kulit halus tanpa jerawat, semakin cerah berseri cik akak tu kan??  ^_^ Nak jugak? hubungi saya tau.


*********************************************************************
Hafizah Ibrahim
019-9765052 (call / sms / whatsapp)
Shaklee ID 972035
email: istadiniey@gmail.com



Ingin menjana pendapatan dari rumah bersama kami?
Klik di SINI        

Kawasan COD adalah Bachok, dan sekitar Kota Bharu dan kawasan lain boleh dirunding. InsyaAllah stok sentiasa ada :) Perundingan dan penghantaran (COD) juga secara PERCUMA :)






No comments :

Post a Comment