Friday 7 February 2014

RAHSIA KEKAL CERGAS DI RUMAH, AKTIF DI TEMPAT KERJA

Please<SHARE><LIKE>Suplemen_untuk_semua

RAHSIA KEKAL CERGAS DI RUMAH, AKTIF DI TEMPAT KERJA

" Saya yang paling awal bangun, yang paling lewat tidur pun saya"
" ...sebelum pergi kerja siapkan sarapan dan anak- anak, tempat kerja pula jauh, drive hampir 80 km sehari pergi dan balik, sampai rumah je kena layan anak -anak dan suami...rumah pulak kena kemas.. memang tak akan habis kerja.."
           Ini adalah antara dialog dan rungutan yang biasa kita dengar dari ibu berkerjaya. Menguruskan rumahtangga dan dalam masa yang sama keluar bekerja sememangnya bukan perkara baru,malah sudah menjadi kebiasaan. Penat dan letih memang tidak dapat dinafikan, terutama yang tinggal di bandar besar atau terpaksa berulang ke tempat kerja yang jauh.
            Faktor kekangan masa dan terlalu banyak tugas untuk dilakukan menyebabkan golongan ibu bekerjaya ini secara tidak sedar mengabaikan pengambilan makanan yang sihat dan teratur. Sudahlah tidak mendapat rehat yang cukup, makan pun tidak teratur dan seimbang. kasihan ibu - lesu di pejabat, tercungap di rumah! Hal ini seterusnya menyebabkan ibu menjadi letih dan lesu,tidak proaktif dan produktif di tempat kerja, akhirnya meningkatkan tekanan dan stress.  
           Tapi, Shaklee ada rahsia untuk kekal cergas di rumah dan aktif di tempat kerja ye!Nah, inilah rahsianya...


Family wellness set  terdiri dari Vita Lea, vitamin B Complex, Vita C sustained release dan juga ESP(energizing soy protein)

           Vita lea mengandungi 28 vitamin dan mineral dan bertindak sebagai pelengkap nutrisi. Dengan kata lain tolong top up pemakanan ibu yang tidak seimbang dan tak teratur.Juga diperkaya dengan 'Iron formula" untuk pembentukan sel darah merah yang penting untuk membawa oksigen ke seluruh badan.

          B complex pula bertindak menukarkan makanan yang dimakan menjadi tenaga. Jadi tak ada lagi masalah letih dan lesu. Ia juga terkenal sebagai vitamin anti stress!  

          Vitamin C pula penting sebagai antioksidan untuk perlindungan badan dan pembentukan tisu baru. Juga membantu pembinaan kolagen tubuh. Jadi, selain kekal sihat bertenaga, anda juga boleh awet muda dan semakin lawa :)


           ESP pula tentunya pemberi tenaga segera dan berterusan. Ia juga boleh memberi rasa kenyang yang agak lama. 1 hidangan ESP bersamaa dengan 12 kali ganda susu,4 kali telur, dan 2 kali daging!



Selain daripada set di atas, Perfomance drink dan Cinch energy tea mix juga merupakan rahsia hebat Shaklee untuk kekal bertenaga.



Cinch Energy tea mix ini sesuai sangat sebagai minum pagi di pejabat. Boleh beri tenaga sampai ke petang. :) Siap dalam sachet yang mudah dibawa. 


Perfomance drink ini ialah minuman isotonik yang mengandungi elktrolit untuk keseimbangan air dalam badan. Tahu tak atlit yang perlukan tenaga yang berpanjangan dan kekal terhidrat minum minuman isotonik? Tapi perfomance drink Shaklee lebih istimewa, sebab tidak berkarbonat dan tiada perasa, pewarna dan pemanis tiruan! 


Berminat untuk mencuba rahsia hebat Shaklee ini? Jadilah ibu bekerjaya yang hebat, kekal cergas di rumah, aktif  di tempat kerja ! 

Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan tentang produk atau menjana pendapatan bersama Shaklee. 

* Kami menyediakan jadual makan ekslusif, e-book secara percuma,dan konsultasi berterusan serta sesuai dengan bajet dan keperluan anda.


Hubungi kami 0199765052 (sms / whatsapp)   
Facebook : Hafizah Ibrahim






No comments :

Post a Comment