Friday 16 January 2015

VITA LEA CHEWABLE MULTIVITAMIN TERBAIK UNTUK KANAK-KANAK SIHAT & BIJAK

Sempena tahun 2015 ni Shaklee buat come back untuk produk multivitamin kanak-kanak iaitu Vita lea for children. Siap promo beli 3 Percuma 1 tau. Vita Lea chewable ni adalah multivitamin terbaik untuk kanak-kanak sihat dan bijak.

 


Yang lebih best, Vita Lea For Children ni kembali dengan formula yang diperbaharui (improved formula). Yeah, seperti kita tahu Shaklee selalu upgrade and improved kualiti produk mereka. Ini adalah salah satu sebab Vita Lea Chew lama tiada di pasaran, kalau tak silap sejak tahun 2013. Anda boleh tengok terdapat banyak penambahbaikan dalam formula Vita Lea Chew yang baharu ini. InsyaAllah, inilah multivitamin terbaik untuk anak anda sihat dan semakin bijak belajar.



Harga retail sebotol Vita lea for children / chewable vita lea ni rm111 untuk 60 biji. Mahal? tentu sekali tidak jika anda tengok kandungannya..dari pengalaman saya lah..nak bagi anak makan punyalah susah..apatah lagi nak cukupkan sayur-sayur dan buah-buahan macam dalam gambar di bawah ni..pengalaman anak saya lah kan..mungkin anak anda berbeza? jom kongsi-kongsi..:)




Sempena promosi Januari ni, Vita Lea for children beli 3 percuma 1..memang walllah betul lah..still tak rasa nak grab ke? hehe..jimat sehingga RM111 tau.. Rugi lah sebab Vita Lea chewable multivitamin terbaik untuk kanak-kanak sihat & bijak..Kalau taknak beli 3, nak satu pun boleh.. hubungi saja saya ya..:)




*********************************************************************
Hafizah Ibrahim
019-9765052 (call / sms / whatsapp)
Shaklee ID 972035
email: istadiniey@gmail.com



Ingin menjana pendapatan dari rumah bersama kami?
Klik di SINI        

Kawasan COD adalah Bachok, dan sekitar Kota Bharu dan kawasan lain boleh dirunding. InsyaAllah stok sentiasa ada :) Perundingan dan penghantaran (COD) juga secara PERCUMA :)

No comments :

Post a Comment