Monday 5 January 2015

PROMOSI TAHUN BARU JANUARI '15

Hadiah tahun baru untuk anda semua..Shaklee buat triple promo pulak dah untuk promosi tahun baru Januari '15 ni..wahh..best sangat-sangat..tiga produk sekaligus! iaitulah, Vivix, Alfalfa Complex dan juga Vitalea for children! excited sungguh!


Ada banyak pilihan untuk anda..untuk Vivix dan Alfalfa (S) dan (L)- ada buy 6 free 1, dan buy 2 get 5% off. Manakala
untuk Vita Lea for Children ni ada buy 3 free 1




Seperti kita sedia maklum, harga Vivix agak tinggi..iaitu RM 475 sebotol. Untuk harga promo Buy 2 get 5% off ni anda akan dapat dengan harga RM902.50. dan tentulah dapat FREE membership. bermakna anda berpeluang juga dapat bonus cash dalam RM 36, Selain dapat beli dengan harga ahli juga..banyak dah dapat untung dan jimat tu tau.

Untuk Alfalfa Complex (S) dari harga RM 107.50 anda dapat harga RM 102, dan untuk Alfalfa Complex (L) dengan harga RM 185.25 sahaja.




Untuk offer buy 6 free 1 anda boleh berkongsi dengan kawan dan juga sedara mara. Harga memang lebih murah dan jimat. kalau tak cukup korum jugak, anda boleh contact saya cepat-cepat =)


Vita Lea for hildren ni bukan produk baru ya.. cuma dah lama tiada di pasaran kerana Shaklee upgrade dan improve kan kualitinya..Bagi yang belum pernah cuba memang ini adalah peluang terbaik. Rasanya sedap ala-ala ribena..sure anak anda suka! =) Harga retail Vita Lea for children ni RM 111. Cepat grab sempena promo ni tau.  

Best tak promosi tahun baru Januari '15 ni? sudah tentulah sangat best kan... jom order sekarang! 


*********************************************************************
Hafizah Ibrahim
019-9765052 (call / sms / whatsapp)
Shaklee ID 972035
email: istadiniey@gmail.com



Ingin menjana pendapatan dari rumah bersama kami?
Klik di SINI        

Kawasan COD adalah Bachok, dan sekitar Kota Bharu dan kawasan lain boleh dirunding. InsyaAllah stok sentiasa ada :) Perundingan dan penghantaran (COD) juga secara PERCUMA :)







No comments :

Post a Comment