Tuesday 6 January 2015

RESOLUSI TAHUN BARU

Pada mulanya agak tak faham apa maksud resolusi? oh.. dari perkataan resolution bermaksud penyelesaian, ketetapan.. jadi inilah frasa yang lebih canggih menggantikan ayat yg biasa kita dengar, iaitu 'azam tahun baru'. Apa resolusi tahun baru anda?


Kesihatan
ini adalah nikmat yang sering kita abaikan.. sehinggalah kita jatuh sakit! betul tak? Waktu tu dah tak bergunalah duit yang bertingkek2..tahun ni jom kita beresolusi (betul ke ayat saya ni ?) untuk lebih sihat..menjalani gaya hidup sihat, cegah penyakit sebelum ia datang. Bila sihat, sudah tentu banyak yang boleh kita lakukan dengan baik, terutama ibadah dan tanggungjawab kita kepada Allah yang Maha Esa dengan sebaiknya tanpa keuzuran..Aminn.. 

Kekayaan

Ada yang tak mahu jadi kaya? Saya nak! Kaya bukan hanya dalam kontes harta dunia, tetapi kaya dunia dan akhirat..InsyaAllah..

Dalam banyak-banyak resolusi..ini adalah resolusi tahun baru saya..InsyaAllah Shaklee boleh bantu saya mencapai resolusi tahun 2015 ni..korang camane? jom kongsi :)


*********************************************************************
Hafizah Ibrahim
019-9765052 (call / sms / whatsapp)
Shaklee ID 972035
email: istadiniey@gmail.com



Ingin menjana pendapatan dari rumah bersama kami?
Klik di SINI        

Kawasan COD adalah Bachok, dan sekitar Kota Bharu dan kawasan lain boleh dirunding. InsyaAllah stok sentiasa ada :) Perundingan dan penghantaran (COD) juga secara PERCUMA :)







No comments :

Post a Comment