Monday 14 September 2015

NUTRISI LENGKAP UNTUK KEHAMILAN SIHAT

Tahniah. Kerana anda terpilih menjadi wanita bertuah yang bakal bergelar ibu. Tahniah juga kerana anda memilih entry yang tepat. Info nutrisi lengkap untuk kehamilan sihat ada disini. InsyaAllah, kehamilan sembilan bulan anda akan lebih bermakna dan memberi kenangan manis.:)



Tak terjangau dek akal seorang manusia bakal lahir dari rahim kita..kan? bagaimana dia didalam sana? adakah mendapat nutrisi yang secukupnya untuk membesar secara sihat, menjadi anak yang bijak?



Untuk anda yang benar-benar prihatin tentang kesihatan bayi dan juga diri anda sendiri, saya nak perkenalkan YES wellness pack-- Healthy Prenatal.



OFFER istimewa sepanjang September sahaja.

Set ini terdiri daripada;
1. ESP
Menyediakan tenaga berkekalan dan membantu menahan rasa lapar. 
ESP adalah sumber protein terbaik yang mengandungi asid amino lengkap. Kita tahu, potein adalah bahan asas untuk pembentukan sel dan tisu. Selain baik untuk  anda, ESP dapat membantu pertumbuhan bayi anda secara sihat.

2. Omegaguard
DHA dan EPA mampu mengurangkan keradangan dan menggalakkan fungsi otak.
Sangat baik untuk perkembangan otak bayi di dalam kandungan. Nak anak bijak kan? boleh bermula dari dalam kandungan tau. InsyaAllah. Boleh tengok entry ini >> 8 Rahsia anak bijak sejak dalam kandungan

3. Vita Lea
Dirumus khas bagi memenuhi keperluan 28 vitamin dan mineral penting
Rumusan yang sudah pun mencapai usia 100 tahun ni tau. Vita Lea adalah multivitain pertama di dunia. Penting kal

4. Vita C Plus
Membantu dalam menyalurkan vitamin C berterusan.
Sistem sustained release atau pelepasan vitamin C berterusan sehingga 12 jam. Memang terbaik.

5.Ostematrix
Lebih daipada kalsium, membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi.
Saya suka sebab ia juga membantu proses pembuangan sisa>>>melembutkan najis dan tiada masalah sembelit semasa hamil. Dan juga boleh membantu mengatasi masalah lenguh, sakit pinggang dan cramp kaki.

6. B complex
Menawarkan vitamin B yang lengkap, mengandungi 8 jenis vitamin B dan asid folik.
Membantu mengurangkan risiko kecacatan saraf tunjang. Juga penting untuk pembentukan darah ibu. 


Jika anda mencari suplemen ibu hamil yang mengandungi nutrisi lengkap untuk kehamilan sihat, Healthy pre natal set adalah jawapannya.Demi anda dan bayi. :) 
Istimewa September, dengan pembelian set Healthy pre- natal ni anda akan dapat extra satu Vita Lea PERCUMA! Memang tersangat jimat dan untung. Takkan tak nak kot?
Hubungi saya segera ye.
*********************************************************************
Hafizah Ibrahim
019-9765052 (call / sms / whatsapp)
Shaklee ID 972035
email: istadiniey@gmail.com



Ingin menjana pendapatan dari rumah bersama kami?
Klik di SINI        

PELUANG MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN. >>>BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DAN MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH LAIN..MODAL SERENDAH RM75 PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSLUSIF KAMI & ANDA AKAN DI BANTU SEHINGGA BERJAYA


Kawasan COD adalah Bachok, dan sekitar Kota Bharu dan kawasan lain boleh dirunding. InsyaAllah stok sentiasa ada :) Perundingan dan penghantaran (COD) juga secara PERCUMA :)


No comments :

Post a Comment