Tuesday 29 September 2015

ESP BANTU SUSU IBU LEBIH PEKAT DAN BANYAK

ESP memang sangat popular di kalangan ibu menyusu kerana ESP boleh bantu susu ibu lebih pekat dan banyak. Tak percaya?

Jom tengok mengapa ESP boleh bantu susu ibu lebih pekat dan banyak.


Kandungan ESP



1 canister ESP (850g) dihasilkan darpada 30kg kacang soya yang terbaik, iaitu non GMO (genetically modified Organism) kacang soya, dimana Shaklee menggunakan proses pensijilan tersendiri yang dikenali sebagai Identity Preserved Program(IPP) untuk memastikan kacang soya yang digunakan bebas daripada pendedahan perubahan genetik sejak daripada benih sehingga proses pengeluarannya.

ESP Shaklee mengandungi protein lengkap, iaitu kedua-dua asid amino perlu dan asid amino tak perlu.

Apakah protein?
Protein terdiri dari lebih daripada 20 jenis asid amino yang setiap satunya akan menghasilkan jenis protein yang berbeza mengikut kepada keperluan protein dan enzim yang diperlukan oleh tubuh manusia. 
Terdapat asid amino yang dapat dihasilkan sendiri oleh tubuh manusia. Ini dikenali sebagai asid amino tak perlu. manakala asid amino yang tidak boleh dihasilkan oleh manusia dan perlu diperolehi dari sumber pemakanan dikenali sebagai asid amino perlu.


Apakah kepentingan protein untuk anda?
Protein adalah bahan utama dalam pembentukan pelbagai organ dan tisu dalam badan serta komponen utama kepada hormon manusia.



PROTEIN ITU PENTING!


Seorang wanita dewasa biasanya memerlukan jumlah protein sebanyak 46 gram sehari. Manakala ibu menyusu memerlukan tambahan protein sebanyak 25 gram sehari, bermakna jumlah protein yang diperlukan dalam lingkungan 71 gram sehari. Adakah pengambilan protein harian anda mencukupi?

Sumber asli protein adalah seperti ikan, daging, kekacang, tauhu dan produk tenusu. Bagaimana ingin memastikan pengambilan protein anda mencukupi? Jangan ambil jumlah protein dalam kuantiti yang banyak sekaligus, sebaiknya cuba bahagikan masa seperti pagi, tengahari, dan malam. 

Perlukan cara mudah untuk mencukupkan pengambilan protein harian anda? boleh cuba ESP Shaklee - memang TERBAEK! :) 

Testimoni ESP bantu susu lebih banyak dan pekat



Dan..ini testimoni saya sendiri :) boleh baca entry saya yang terdahulu ( Jatuh cinta setiap hari- i love my ESP)



ESP boleh bantu susu ibu lebih pekat dan banyak - saya SETUJU!  ^_^ Nak cuba ESP? boleh hubungi saya ye. Tawaran istimewa untuk pelanggan saya sahaja...jadual mengepam dan e book Tips tambah susu...serta of course free gift menarik :0.

*********************************************************************
Hafizah Ibrahim
019-9765052 (call / sms / whatsapp)
Shaklee ID 972035
email: istadiniey@gmail.com



Ingin menjana pendapatan dari rumah bersama kami?
Klik di SINI        

PELUANG MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN. >>>BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DAN MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH LAIN..MODAL SERENDAH RM75 PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSLUSIF KAMI & ANDA AKAN DI BANTU SEHINGGA BERJAYA


Kawasan COD adalah Bachok, dan sekitar Kota Bharu dan kawasan lain boleh dirunding. InsyaAllah stok sentiasa ada :) Perundingan dan penghantaran (COD) juga secara PERCUMA :)


No comments :

Post a Comment