Sunday 6 September 2015

BAGAIMANA MENDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE

Fenomena Shaklee. Ramai sangat yang mendaftar sebagai ahli Shaklee sekarang, baik yang berminat untuk serius berniaga dan bergelar usahawan Shaklee di bawah program YES (Young entrepreneur System) atau pun hanya untuk makan-makan sendiri. Tak kisah anda yang di pihak mana satu, saya sediakan panduan bagaimana mendaftar sebagai ahli Shaklee.

Pilihan 1: Anda boleh pergi sendiri ke branch atau cawangan Shaklee yang berhampiran, dan beli borang keahlian.(RM3)
(senarai caawangan Shaklee Malaysia)
Isikan borang Permohonan Pengedar Shaklee 
Antara info yang perlu anda isi ialah:
Nama,no ic, emel, alamat, dan no akaun bank.
Jika sudah berkahwin, nama dan ic pasangan juga perlu diisi.
Dan dibahagian Penaja/sponsor anda boleh letakkan nama saya (Hafizah Ibrahim . No Id 972035)
 dan dengan bayaran RM68.90 >>> anda berjaya bergelar ahli Shaklee/ Pengedar sah Shaklee dan anda akan diberikan starter kit/ Shaklee Opportunity kit<<<

Selain dari cara diatas. ada cara yang lebih mudah. 
Pilihan 2: saya daftarkan untuk anda. Hanya perlu hubungi saya 019-9765052. Berikan detail anda seperti di atas, dan bank in bayaran yuran RM68.90, berserta kos pos RM10. Total RM78.90, anda berjaya bergelar ahli Shaklee. Dalam masa 3-5 hari anda akan menerima Starter kit yang dipos menerusi khidmat Gdex.

Dan ada cara yang lebih jimat, iaitu keahlian secara PERCUMA. Bagaimana? 
Pilihan 3: buat pembelian sehingga 200uv (RM650 ke atas), secara automatik anda dapat jadi pengedar sah Shaklee. Cara daftar Shaklee ini sangat menguntungkan, dapat keahlian percuma dan produk untuk makan sendiri atau boleh aja kongsi bersama rakan, mahupun mula berbisnes!

Contoh point atau uv bagi setiap produk.
Mudah sahaja cara untuk mendaftar sebagai ahli shaklee. Faham ke tak faham? Jangan segan-segan hubungi saya yaa...dan jika anda mendaftar sekarang, anda akan mendapat segala keistimewaan sebagai ahli Shaklee, dan juga layak menyertai YES.   



*********************************************************************
Hafizah Ibrahim
019-9765052 (call / sms / whatsapp)
Shaklee ID 972035
email: istadiniey@gmail.com



Ingin menjana pendapatan dari rumah bersama kami?
Klik di SINI        

PELUANG MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN. >>>BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DAN MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH LAIN..MODAL SERENDAH RM75 PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSLUSIF KAMI & ANDA AKAN DI BANTU SEHINGGA BERJAYA


Kawasan COD adalah Bachok, dan sekitar Kota Bharu dan kawasan lain boleh dirunding. InsyaAllah stok sentiasa ada :) Perundingan dan penghantaran (COD) juga secara PERCUMA :)






No comments :

Post a Comment